You're a lady, not a dog!

Long time no see fans <3
- mit internet har været nede, men forhåbentlig kører det igen!
Den bliver nok lang i dag ;)

Jeg sidder virkelig i lort til halsen lige i øjeblikket. Jeg skal på barseldagpenge i næste måned (marts) men ingen ved hvordan jeg  kommer det. Jeg har snakket med FOA, kommunen, min praktikvejleder, udbetaling Danmark osv. men ingen ved hvad jeg skal gøre. Sig mig, er der ingen andre end mig som er kommet på barseldagpenge?!?!! - Det er virkelig noget lort ! - Oveni det var FOA slet ikke klar over at jeg skulle på barseldagpenge, de troede jeg var færdig med min uddannelse d. 15. marts og så skulle over på almindelig dagpenge, da de ikke har fået noget indberetning fra kommunen om at jeg er gået på barsel. ffs! Er virkelig nervøs for at tjekke min løn og se om jeg kun har fået en halv. Så overlever jeg ikke. Regningerne har hobet sig op, så det hele er virkelig umuligt lige nu. pis !

Min mor har været her de sidste 3 dage, det var været rigtig hyggeligt.
Jeg har fået en brugt rumdeler i rød, tænkte lidt at det ville se møg grimt ud men det passer faktisk rigtig godt til min stue med nogle friske farver. 

Tadaa
Jeg har ikke haft internet siden i søndags, synes simpelthen det er for dårligt! Jeg har ringet og ringet til Telia, er kun kommet igennem én enkelt gang hvor jeg fik af vide de havde lavet en stor opdatering og jeg skulle logge mig på et andet net-navn. Det gjorde jeg så og jeg havde internet i 10 minutter hvor det så forsvandt. Hen af aftenen kom det igen men det bliver ved med at forsvinde og komme igen. Præcis som det var inden inden søndag. øv ! Når man ringer derind er der en ventetid på op til 30 minutter for bare at komme til at snakke med kundeservice, de stiller så en videre til bredbånds-afdelingen hvor man sørme nok igen skal vente. Det har jeg simpelthen ikke tid til. I sidste uge skrev jeg en mail til dem og klagede over hvor dårlig forbindelsen var, men har endnu ikke fået svar. 10 stjerner for dårlig kundeservice !
Brok, brok, brok!



Bilka - 25 kr.
Bilka - 21 kr.
Jeg leder efter nogle gode müslibar, har indtil videre prøvet to forskellige.
De er begge super gode men den som mætter mest er Alpen, der er frugt i også.
Jeg har set i Lidl at de har en kasse med 8 stk. til 10 kr. De skal lige prøves også.
 
- ellers kan man jo lave dem selv.
Mogenmad





















Blåbær yoghurt med kakaocrisp, pepino, gulerodsjuice.
Pepino også kaldet Melonpære er en lille melon. Min var ikke helt moden så den smagte lidt af ærter.. Ved ikke helt hvordan man skal kunne se om den er moden, den skal vel ikke føles så hård?
Læste på en anden blog at hun synes den smagte lidt af agurk. Så enten har vi begge to taget fejl af hvor moden den skal være eller også er det meningen den skal smage af forskellige slags grønsager end frugt.... Pastinaksnak
Kan købes i Bilka for 15 kr.


Aftensmad
 
 
 
 
Forloren svinemørbrad, stegte ovnkartofler og sovs. Jeg lavede sovs for første gang i mange år, og den var super god!! J - Stolt!
Super tilbud i Bilka. Køb 2 ruller hver for sig 30 kr.
Køb én pakke med 2 ruller 27 kr.
Samme antal gram
wtf??
Første gang smagt Oreo. Mmmh de er gode da! Troede ellers bare det var noget vrøvl at de var så gode. Så hvis du derude tænker det samme som mig, så prøv dem!
 
 
ÆG!

Havde bare rigtig meget lyst til æg i går, men det skulle være blødkogte. Da min hjerne ikke fungere korrekt lige i øjeblikket så tænker jeg: Blødkogte æg? De skal da koge længe, så jeg lod dem bare stå. - Da jeg gik ud for at hente dem gik det op for mig...





Chokoladetærte fra AMO, købt i Bilka, tilbud 17 kr.


 
Igen. Min hjerne fungere ikke.
Jeg tænkte jeg lige ville lave denne tærte, så jeg mikser den sammen og sætter den i ovnen. Den skal så være der i ca. 40 minutter.
I mellemtiden vågner Tutten så hende sidder jeg og pjatter lidt med. Efter godt en times tid melder hun så at hun er sulten. Udemærket, jeg går i køkkenet for at lave mad til hende og synes der dufter lidt af kage.
Guuuuud ja! Kagen!! Skynder mig at tjekke til den. Den overlevede heldigvis. Men blev lidt tør. (Det er meningen den skal være meget fugtig indeni)
fd, den var fin nok, intet brændt eller noget. Da den er afkølet laver jeg chokolade glasuren og smøre på. mmh !  



Jeg har været så heldig at min mor ville sponsorer nogle nye gardiner til mig! Jeg havde nogle meget grimme hvide og de passede ikke sammen med de sorte jeg også har oppe. Har så fået nogle i lilla, de er så fine. - De hvide er kommet over min altan dør i stedet, Ser rigtig godt ud.
Lige det bedste billede jeg kunne få.
Min baby tut

Hun er simpelthen fantastisk! Hun vækker mig hver morgen ved at hun ligger og snakker HELT VILDT! Når jeg så kommer over til hende og siger godmorgen så kommer hun med de dejligste smil. åhha! Hun snakker hele morgenen, er glad og bare super dejlig.
Hun har fundet ud af at hun kan spytte! Så det går meget af tiden også med, super sjovt. Når hun ligger på ryggen så har hun til sidst spyt i hele ansigtet.
Hun er begyndt at få en smule mos hver dag nu. Kogt kartoffel og kogte grønsager. Lavede en lidt større portion i går, fordelte det i sådan en æggebakke som hører med til køleskabet og så er det kommet i fryseren. (Kan også bruge en isterningbakke) Så er det lige til at tage en enkelt portion op hver dag som hun kan smage på. Hun er dog ikke så vild med det, men hun bliver jo ligesom nødt til at vænne sig til det. Ret træls at leve af mælk resten af livet!
SP kommer i morgen, glæder mig til at se hvad tutten vejer, for hun er godt nok tung!
Jeg er næsten 100% sikker på at hun er ved at få tænder, hendes gummer klør sådan. Jeg har på det sidste også kunne mærke et eller andet hård i hendes overmund, min mor mærkede i går og vi er sikre på det er en lille tand som er på vej. Ih, hvor hun vokser.
 
Rygestop:
Det fungere som egentlig fint nok, tror jeg... Jeg synes det er rigtig hyggeligt at ryge, så når jeg har besøg vil jeg gerne. Men når jeg er alene gør jeg ikke. Min mor købte en pakke til mig i går, så nu er problemet at jeg har cigaretter og bare kan gå ud og tage en. Det kan jeg jo sjovt nok ikke når jeg ingen har og jeg kan ikke bare hente nogle for så skal tutten pakkes ned for at gå 100 meter op til Q8, glem det! - Gider jeg ikke. Så hellere undvære..
 
Bilka:
Jeg fandt 2 datovare (vare som er gået over dato) her i sidste uge. Jeg afleverede dem til personalet og forventede jo sjovt nok at få et-eller-andet. men nej, det er de sørme stoppet med. Kan på en måde godt forstå dem pga. alle datojægerne. Men det viser jo bare hvor dårlig personalet er til selv at finde for gamle vare. Derfor synes jeg da det er på sin plads at kunder skal have en lille et-eller-andet hvis de skulle finde noget, det hjælper dem på så mange måder. Især hvis fødevarestyrelsen lige kigger forbi og finder en butik fyldt med for gamle vare, det giver bøder. Specielt nu når kunder ved at der ikke bliver givet noget ud længere, så gider man da ikke sige til når man finder noget. Men ja ja, det må de selv om.
 
 
- I går, fik jeg ryddet op og gjort rent. Tuttens værelse har set ud som om der er blevet bombet noget meget stort. Men fik det ryddet op og pakket lidt væk. Det er alt hendes tøj som fylder og hun har vildt mange bamser som har stået på et skrivebord og fyldt rigtig meget. Super lækkert der nu er plads derinde.
 
- I dag, skal vi ned og handle med en veninde og så vil jeg se om jeg kan få vasket tøj + jeg skal gøre min ovn ren, Sprøjtede den ind i ovnrens i går.
 
- I morgen, skal jeg ned i byen igen med en veninde og finde en sort kjole, den skal ikke koste så meget da jeg ingen penge har. Men skal bruge den til girls night på lørdag. Samt vil jeg prøve og se om jeg kan få vasket vinduer og vasket gulv.
 
- Weekenden, Tutten er hos hendes far, så jeg skal slappe af og til girls night lørdag, glæder mig!! :)
 
Vi vil se at komme i gang med dagen .
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag