Which, as they kiss, consume.


En kvinde kan udemærket vente på den rette mand - men imellemtiden kan hun udemærket more sig med alle de forkerte.
 
Sikke en dejlig dag! Mødregruppen var her i dag kl. 11.00, den sidste gik hjem omkring kl. 16.30. Jeg havde lavet en lækker lille frokost til os og så hyggede vi med vores bebser. Det er så dejligt at vi kan så godt sammen. Sætte 4 næsten helt fremmede unge kvinder sammen, som bare klikker er fantastisk! (:

Paté, spegepølse, boller, vindruer, agurk, tomat, ost, sodavand, café latte m. karamel, anton berg.
 
Opskrift på grovboller 40 stk. Ala. Zenia
3 tsk. salt
3 tsk. sukker
2 pakker gær
ca. 700 g. grahamsmel
1000 g. hvedemel
4 dl. 5-kornsblanding
13 dl. vand
Solsikkekerner
1 æg til pensling

Fremgangsmåde;
7 dl. vand og 5-kornsblanding koges i 2 minutter. Køles derefter af til det er håndvarmt.
Salt, sukker, gær, mel og grahamsmel blandes sammen, derefter hældes kornblandingen i, resten af vandet tilsættes. Æltes rigtig godt, skal hæve i 1-2 timer.
Skær ud til 40 boller, efter de er formet presset de ned i solsikkekerner til de sidder fast. Pensl med æg og bages midt i ovnen ved 200 grader i ca. 20 minutter i forvarmet ovn.
Pas på med grahamsmelet, 700 g. er lige en smule i overkanten da mine blev lidt tørre.
TIP: Hvis man godt kan lide at boller er lidt ekstra sprøde så giv dem 25 minutter.

Iiih, de er så fine! - Er virkelig glad for jeg ENDELIG ejer dem!
 De har fået plads i stuen så de ikke bliver gemt væk med de andre bøger i soveværelset.
Spild af penge - og det stinker!
Nu har jeg set reklamer for 'Bio Oil', det vidunder middel som på magisk vis fjerner/reducere strækmærker og ar. Jeg købte det i december måned og tøser.... Lad være! Det koster 120 kr. og det skal påføres 3 gange dagligt i 3 måneder for at kunne se resultat. Så tænker I måske, ja men det er jo også det værd for at få mine strækmærker reduceret. Ehm nej? Køb en creme til 30 kr. Massér den godt ind, hvor du end har strækmærker, om aftenen inden du går i seng (Gerne om morgenen også, så går det hurtigere) Jeg har brugt helt almindelig creme til nogle strækmærker på mine ben og de er blevet meget utydelige. Det er bare vigtigt I husker at massére godt, for det er dér tricket ligger. Pludselig vil I se forandring, ved ikke hvor hurtigt det gik ved mig. Men det virkede! Bare blev ved og ikk' giv op.



♥ Ida & Mor ♥
Jeg gav Ida en agurk skive i dag, for at lade hende smage på den. Den var hun godt nok vild med! Hun suttede løs, så jeg var nødt til at holde godt fast for at hun ikke fik den helt ind i munden. - Ja, jeg ved godt det er 3 uger for tidligt. Men hey, it's my baby ! J
Jeg fandt for længe siden min næste tattovering (hemmelig), men nu har jeg endelig fundet ud af hvor den skal være! Den skal flettes ind i den jeg i forvejen har på ryggen så det hele er samlet. - Den jeg har nu repræsentere min mor og mine søskende, den jeg skal ha' repræsentere min datter. Så gider jeg heller ikke have flere. Vil ikke ha' tattoveringer hvor jeg selv kan se dem, for så kan andre også se dem. Jeg får dem ikke for andres skyld, jeg får dem for min skyld. Dem jeg har nu har hver deres betydning. De eneste jeg kan se er dem på min fod og det gør mig egentlig ikke noget for synes det ser rigtig godt ud. Så er der den jeg gerne vil have fjernet, på min ankel, den er så grim!
NOTE til mig selv; Aldrig mere få lavet en tattovering, hvis mening er din eks.
Her er de.
Nu skal der bare hygges, mor & datter tid. Altid! ♥♥♥♥
- Talks <3


Kommentarer

  1. Hvad står der på anklen? Og har du fået den fjernet??

    Dine boller er faktisk nogle jeg skal lave idag, dog opskriften giver kun 24styk her og med hørfrø i dejen i stedet for solsikkekerner uden på :)

    SvarSlet
  2. Tatoveringen på ankelen repræsentere min eks kæreste M , så er der er Z og midt i er der et hjerte..
    - Nej , har endnu ikke fået den fjernet. Men har tilføjet 2 mere til samlingen siden dette indlæg :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag