Will you be my Valentine?

Valentine's Day, huh? Den dag er der godt nok mange delte meninger om. Det er flest mænd der ikke går op i den, men tror faktisk at alle kvinder inderst inde gør. Hvem ville ikke gerne have blomster og gaver af kæresten og en tur ud og spise? Eller hvis man er single, få en date? - Jeg ville skam ikke have noget imod det. Men de år jeg har haft kæreste på til Valentine har jeg ingenting fået?! Jeg har været den der har givet gaver - fordi jeg også troede jeg fik tilbage ... Man burde tage en snak om Valentine's Day før den kommer og ikke bare gå ud fra noget. - Jeg ville gerne ha' haft en date :/
Men, jeg har denne her vidunderlige dejlige skabning som jeg skal tilbringe dagen med (: Det er SÅ meget bedre!
Bogserier:
Som nævnt før så kan jeg rigtig godt lide at læse. Jeg er allerede i gang med 'The Vampire Diaries' og venter spændt på den næste. Her kommer de bog serier jeg gerne vil læse samt synopsis af hver enkelt.
- Beautiful Creatures:
Ethan Wate er en teenagedreng, som bor i den lille sydlige by Gatlin County. Ethan begynder at blive hjemsøgt af drømme om en pige han aldrig har mødt og da en ny pige starter i hans klasse, viser sig at være pigen fra Ethans drømme. Det mærkelige sammenfald og den uforklarlige tiltrækning han føler til hende, gør Ethan fast besluttet på at finde ud af hvad alt dette skyldes - også selvom det betyder, at hemmeligheden der kan ændre alt vil blive afsløret!
Bonus info: Beautiful Creatures - Stormvind er første bind i en serie på fire, som alle udkommer på dansk. Filmatiseringen af romanen er i fuld gang og har dansk premiere i foråret 2013
- 50 Shades of Grey:
Da den litteraturstuderende Anastasia Steel tager til et interview med den unge iværksætter Christian Grey, møder hun en smuk, klog og skræmmende mand. Den overjordiske Anastasia begynder at indse at hun vil have denne mand, og til trods for hans gådefulde reservat, finder hun sig selv desperat for at holde sig i nærheden af denne mand. Ude af stand til at modstå Anastasias stille skønhed, og uafhængige sjæl, Christian må indrømme at han også vil have hende, men på hans vilkår. Forarget og alligevel ekstatisk over Christians mærkværdige erotiske smag, tøver Anastasia. Erotisk, underholdende og dybt rørende, er Fifty Shades-trilogien en historie der vil besætte dig, besidde dig og blive hos dig for evigt.
Bonus info: Filmatisering af bogen. Manuskript forfatteren er fundet - dog ingen skuespillere.
- The Hunger games:
I ruinerne af det gamle Nordamerika ligger nu landet Panem, som består af tolv distrikter. Hvert år tvinger magthaverne i Panem hvert distrikt til at udvælge en pige og en dreng, som skal deltage i Dødsspillet - den årlige kamp om liv og død på direkte TV. 16-årige Kattua bor sammen med sin mor og lillesøster i det fattigste af alle distrikterne. Den dag hun står frem og frivilligt tager sin lillesøsters plads i Dødsspillet, betragter hun det som en dødsdom. Men Kattua har før haft døden tæt på, og hun er klar til at kæmpe for sit liv.
Bonus info: Den næste film i rækken udkommer d. 22. november 2013
- The Vampire Diaries: Gå tilbage i min blog og kig under 'L o v e s u c k s ♥'
Bonus info: Bog serien og tv serien er meget forskellige fra hinanden!
 
Prinsessen er begyndt og sove i sin egen seng. Puuuh! Mærkeligt ikke og have hende liggende lige ved siden af sig.
(Her prøver jeg og se om hun gider ligge i den, derfor hun har alm. dagstøj på)
Håber I alle får en dejlig Valentine's Day.
- Talks <3
P.s. Følg mig på Instagram: Zeniab90

Kommentarer

  1. Du hedder noget andet på instagram :)
    og din hjemmeside derinde er ikke ændret til det rigtige navn :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag