MOVE bitch, get out the way!

Hvornår fanden er det folk er begyndt at tro det er SÅ meget nemmere at flytte ens barnevogn end at de lige smutter udenom??? - Jeg er så træt af at gå nede på gågaden, folk går direkte imod en og de flytter sig ikke. Er op til flere gange i dag stødt ind i mennesker fordi vi begge nægtede at flytte os. Hvad fanden bilder folk sig ind?? Gå dog lige udenom så er du sød, på den måde slipper jeg for at belaste min ryg og mine skuldre. ffs! - Ja jeg ved godt at folk med barnevogne ikke har flere rettigheder, men prøv da lige og vise noget hensyn.
 
Well, jeg er ret stolt! Har kun brugt 50 kr. i dag! På en kalender og nogle ting jeg skulle købe af en. Har heller ikke købt cigaretter, gad ikke. Har heldigvis masser af tyggegummi hvis jeg begynder og mangle.
Købte for mange måneder siden et par stiletter. Jeg kan overhovedet ikke gå i dem (Fordi jeg har været gravid og er ude af træning)
Men, F*** de er fede!!
150 kr. hm.com
Taget i dag d. 18/2-13
 
 
 
 
Ida er begyndt og sidde oprejst i skråstolen, da der er mere støtte. Hun sidder stadig usikkert, men det går frem ad. Hun bliver bedre og bedre for hver dag.
 
<-- Hun er fantastisk! (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da jeg blev gravid havde jeg to katte, Nellie & Milow, en pige og en dreng. Jeg valgte at skille mig af med dem da jeg simpelthen ikke kunne overskue at have 3 børn - Så kan man have sin egen mening om hvorfor jeg anskaffer mig et dyr som lever i 14 år når jeg vidste jeg skulle have børn indenfor de 14 år. Men der ligger mere bag som jeg ikke vil komme ind på, så hold venligst den mening for dig selv. Det var en rigtig hård beslutning, men væk skulle de. En af mine veninder overtog dem så. Et par måneder inden jeg fandt ud af at jeg var gravid fik Nellie killinger, 3 stk. Efter de kom hen til min veninde og bo har de fået en kuld mere på 4 stk. Nu er hun ved at føde igen, i dag. 4 stk. er indtil videre kommet, så dem skal vi om og se lige om et øjeblik. Glæder mig til og se dem (:
 
Vi har fundet ud af hvor vi bestiller mad fra til Idas dåb. 'Kværs Kro' God buffet til 87,5 kr. pr. kuvert. Så det er billigt. Vi har inviteret 19 mand så det bliver næsten 1.700 kr. i alt for mad.
 
Mor & datter tid, altid! ♥
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag