For ever is only the beginning.

"Oh hear, will I set up my everlasting rest and shake the yolk of inauspicious stars from this world-wearried flesh. Eyes, look your last. Arms, take your last embrace! And lips, Oh you, the doors of breath, seal with a righteous kiss a dateless bargain to engrossing death!"
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Jeg ved det ikke er længe siden jeg bloggede sidst, men kan ikke huske hvad jeg bloggede om. Min hukommelse svigter mig mere og mere og er inderligt lykkelig over jeg er begyndt og skrive alt ned så jeg ikke glemmer det for altid. Jeg tager billeder af alt hvad Ida gør, en pige på snart 4 måneder og tror jeg har omkring 500 billeder af hende.. Stop dig selv.. Men jeg elsker det! Skal finde de aller bedste og få dem fremkaldt og så skal den ene væg laves om til en collage kun med billeder af min trunte tut. De skal alle være i glas og ramme så de bliver beskyttet. - Hvis det skulle ske jeg kommer til at blogge om det samme 2 gange, så må I undskylde.. Mange mener jeg har mistet hukommelsen pga. mor alzheimer, jeg ved den rigtige grund.. druk druk druk....
 
Et billede siger mere end tusind ord, denne sætning betyder mere end du tror;
Jeg elsker dig!
^^ Endelig kom billederne! Havde bestilt det ovenstående som stort og så ville jeg få 24 små billeder, men der er mere end 24 - Lucky me ;)
 
Har en hel masse mad jeg skal poste til jer i dag, så enjoy ! (: 
 
 
 
Crème brulée, færdig købt i Bilka - Smager egentlig ikke særlig godt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PIMP DEN FRYSE PIZZA !!!
KEDELIG FRYSE PIZZA
 
 
Læg skinkestimler på, bacon strimler, cocktailpølser (hihi) i skiver, tomat i små skiver og en masse ost på!
20 minutter i ovn ved 200 grader.
Så er der virkelig lækker PIMPET fryse pizza!
i alt omkring: 50 kr.
(Frysepizza' en er budget pizza med 3 stk. i. Jeg blev mæt af en 1, hvor der var 2 stykker tilbage)
TIP: Forsteg lige bacon før det lægges på da det ellers kan smage som kogt bacon, Bvdr!
 
 
Pimpet fryse pizza - Jo tak!
 
 
 
Æblemos med makroner og flødeskum
Mh Mh Mh!
 
 
 
 
 
 
 
 
Æggekage med bacon, tomat, salt, peber, lidt mælk.
Lavet i en hjerte-spring form hvor bunden er taget ud. Derefter placeret på en meget varm pande og så er æggemassen hældet op i. Læg et låg over panden. Steg ved ca. 3. ca. 20 minutter. Vend dem og tag dem ud af springformen lige efter, steges i ca. 5 minutter.
 
Det var maden
 
Jeg var så heldig at låne sæson 2 + 3 af 'The Vampire Diaries', så det bliver bare set NONE STOP! - Har hørt der kommer en sæson 5 - tør ikke gå ind og søge efter det selv, af frygt for jeg kommer til at afsløre noget .. Sæson 4 er awesome - meget langtrukken, men rigtig spændende. Det virker dog lidt som om at de ikke rigtig gider mere og ikke ved hvad de skal finde på, derfor de trækker den så langt så de kunne få det til at passe med 22 afsnit. Nr. 15 blev sendt i nat.
 
Min blog!
Jeg har fået en del blandet respons på min blog, for at være ærlig kan jeg kun bruge den positive til noget. Den negative rager mig sådan set så meget som luft. Det er min blog, mine tanker og mit liv jeg poster om. I det aller første indlæg gør jeg opmærksom på at jeg har lavet den for at komme af med alt det jeg går rundt med i min dagligdag - I behøver ikke følge den, I må gerne, men behøver ikke. Ja jeg gør opmærksom på at jeg har lavet et nyt indlæg både på min egen profil og på min Twilight side, det er så I har muligheden for at følge mig - Hvis I gider.
Jeg bliver inderligt super glad da folk kommentere min blog og fortæller mig hvor god den er, det er så dejligt at høre, at folk faktisk godt kan li' mit liv! :D - Ej, jeg er super godt for at der er nogle som kan lide den, og som kan lide at følge med i mit liv. Tusind tak! (: Har set den er oppe på 1000 side anvisninger - det er sgu flot. tak tak tak ♥♥♥
 
Ida
Dejlige lille trunte tut, tænk engang at man får lyst til at græde fordi man kigger på sit barn. Det er en ubeskrivelig fantastisk følelse. Hun er godt nok lidt pylret for tiden. Gummerne klør, hun er varm, men har dog ikke feber. Men hun kan dog stadig smile og være glad. Hun er skøn.
Den måde man som mor elsker sit barn på, kan på ingen måder beskrives. Man tror man kender følelsen, men hvis man ingen børn har, så kan man godt droppe det. For det er helt anderledes end noget andet. Det er så inderligt og dybt, det sidder helt inde i hjertet og fylder hele ens krop bare med kærlighed til sit barn, Man vil være alt for det og gøre alt for det. Barnet kommet i første række. Så længe det har det godt. - Igen, ubeskrivelig.
Jeg gav hende majs vælling i dag, hun er godt nok kun 3 måneder og 20 dage, men hun gylper bare så meget, så hun skal have mad hver 2. time når hun er vågen. Det giver ikke rigtig mening. I morgen forsøger jeg igen med mos, denne gang med en most kartoffel. Det glæder jeg mig til og se hvad hun siger til.
Yndige lille barn, KÆRLIGHED!
Jeg vil smutte igen. Har ikke røget siden i mandags forresten.. Ups, det var løgn.. Røg én enkelt i onsdags, den var så kedelig og sagde mig bestemt ingenting, så den tæller ikke. Fuck jeg er awesome!





Følg mig på instagram; zeniab90
<--







- Talks <3



Kommentarer

Populære opslag