My little swimmer ♥

'Jeg får ikke nogen veninder - sådan er realiteten bare. Ud fra min erfaring er kvinder ikke gode venner med hinanden.'
Megan Fox
 
Har simpelthen en lille vandhund! Hun synes det var SÅ dejligt at komme ud og både på Hotel Norden. Hun plaskede rundt med benene og prøvede og svømme, og vi sad længe og bare hyggede.

Svømme, svømme, svømme (:
 
Da vi skulle derned skulle vi lige hæve penge, så vi ville stoppe ved sydbank som ligger lige ved Kruså grænsen. DEN SPYTTER FANDEME KUN EURO UD! Ih hvor blev jeg gal! + det koster 50 kr. i vekslegebyr! Hvad F***** er det for noget?
Man bor i Danmark, man har danske kroner IKKE euro! Det burde slet ikke være muligt at hæve euro når vi ikke har dem indført i Danmark. - Men jeg fik hævet ved den anden sydbank ved Padborg grænsen.
Det var en utrolig dejlig dag med bade, spise (vi skulle ha' spist på Hellas, men det blev til en Kinesisk restaurant i stedet som ligger ved Padborg grænsen) min mor, jeg & Ida tog efterfølgende i Fleggaard og fik handlet GODT ind! Super hyggeligt!
Restauranten vi spiste på var SUPER lækkert! Virkelig god buffet, det hele smagte bare SÅ godt! Der var også sushi, men det er jeg ikke helt så vild med. Til dessert var der en masse forskellige slags buddinger samt frugt og is. Der var indbagt banan med vanilje og honning. + jeg fik en cola.
Alt dette for omkring 140 kr. Billigt!
 
CHOKOLADE-GRIS!




20 kr. stykket.
 












Mine film kom hjem i dag, posten kom selvfølgelig mens jeg var i bad men nåede da at løbe ud inden hun smuttede.
Den hemmelige film jeg har modtaget er; "A Dangerous Method" - Har faktisk ikke hørt om den, så glæder mig til og se den. "Breaking Dawn, Del 2" modtager jeg når den udkommer.

Lige nu sidder jeg og venter på min prinsesse gider vågne så vi kan komme ud og handle. Skal også lige forbi biblioteket for at printe invitationerne ud til hendes dåb.
Jeg skal handle ind til og kunne lave grovboller, får besøg i morgen af mødregruppen hvor jeg vil servere en mindre frokost for os, ikke noget specielt, bare lidt hygge i stedet for alt det kage. Blogger selvfølgelig opskriften i morgen, hvis de bliver gode.
Min lille tut efter vi havde badet. (:
- Talks <3


Kommentarer

Populære opslag