Would you risk everything to safe the one you love?

Derfor er jeg klar til barn nr. 2
- Jeg har glemt hvor meget jeg hadede at være gravid og er begyndt at savne det.
- Savner at have en helt lille nyfødt bebs sovende på ens bryst.
- Savner den dejlige baby duft inden baby kom i bad første gang.
- Har glemt hvor ondt jeg havde efter kejsersnittet.
- Det er totalt mærkeligt at baby nu sparker på min mave og ikke i min mave.
- Havde købt et par mega lækre graviditets bukser, jeg nu ikke kan tillade mig at bruge længere.
 
Men er skam også meget tilfreds med den lille pige jeg har nu (:

 
 
 
Indisk risret. Købt færdiglavet ved slagteren i Føtex, 40 kr. 3 pakker for 100 kr.
Steges ca. 20 minutter på panden.
(Nemmest i wok!)
Mums, så er der mad!
 
 
 
 
 
 
Føler mig godt nok meget tom og alene for tiden, mangler virkelig selskab! Prøver at få aftaler lavet med folk, men de fleste har ikke tid og dem man så får lavet aftaler med, aflyser eller dukker ikke op.
Stortset alle de venner jeg har, går i byen hver eneste weekend og det har jeg ikke lyst til når Ida er hos sin far, så vil jeg bare gerne slappe af i hyggeligt selskab. Men det er svært for folk når der ikke er alkohol indblandet.
Men, jeg har fået én aftale i hus med en veninde.
Vi skal ind og se INNER SANCTUM på Alsion d. 6. april. Det ser jeg virkelig frem til! Uden bebser! Måske videre i byen bagefter. Det er nok 5 år siden sidst jeg var i byen med hende, jeg skal af sted med.
 
Jeg går og kigger efter en 9 rums rumdeler, farve er lidt ligegyldig. Kunne passe rigtig godt ind til min stue, så kan jeg have de bøger i som betyder lidt mere for mig end nogle af de andre. + nogle andre små ting og pyntegenstande ++ det billede Ida & jeg fik taget ved fotografen i Odense. Betalte for billedet i går, så skulle gerne modtage det snarest. Glæder mig!
Det billigste sted jeg har fundet er i Bilka, 500 kr. fås både i hvid og sort.
Mor & datter tid, altid ! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Talks <3


Kommentarer

Populære opslag