Selvom de græder & vi græder, så elsker vi dem alligevel ♥

Sikke en hård dag ! - Ida er ved at få tænder, så hændes gummer klør helt vildt. Hun græder rigtig meget. Stakkels pige :( . Hendes far var forbi med nogle bidetandbørster og en bidesut til hende i dag. Bide tandbørsterne er guld værd! I alt gav han 110 kr. for det i babysam.
- Jeg gav hende mos for første gang i dag også, det kunne hun rigtig godt li' (: ..



Jeg har i dag været ved lægen og få pillet mine sting ud. Lægen sagde at når det er helet så vil selv jeg have svært ved at finde det igen, så det er jeg super glad for. Kan ikke forstå hvorfor jeg har været så mange år om at få det fjernet.
Uh Yea, undercut! :D
God aftensmad i dag.


Bøf røsti.
Mexicansk krydderet bøffer
Stor røsti
Ost
tomatpuré med krydderier
45-50 minutter i ovn ved 200 grader.
HAPS!




 
 
Jeg har fået afleveret næsten alle invitationer til prinsessens dåb. & har fået den første tilbagemelding. Glæder mig rigtig meget. Jeg burde overveje og blive sådan en fest arrangør! Elsker at forberede fester. - Det ville være lige mig (:
- Ida fik endnu en lille kusine i nat. Hendes fars, søster har fået en lille pige. Kaya - SÅ smukt navn (:
Ida med hendes nye bidering :D
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag