A mothers love, never dies ♥

Jeg har faktisk haft en rigtig dejlig dag i dag. Tutten og jeg stod op kl. 10, lidt efter kom der en med nogle ting til mig, (creme, termokrus, osv). Tutten og jeg vi hyggede og slappede af. Ved en 14-tiden kom der en for at hente 2 spil jeg har haft liggende. Så tog tutten og jeg i bilka. Og jeg lod være med at gå i ting-bilka - stolt!  Jeg købte kun for i alt 184 kr. årh! Så sejt. Så nu har jeg mad til resten af måneden liggende. (:
 
Jeg har fået vasket tøj og støvsuget i dag + jeg har fået hængt nogle Bjørn Wiinblad platter op ude i køkkenet. De er gammeldags og min mor synes de er grimme (selvom jeg har fået dem af hende?) Men vi havde dem hængende i køkkenet da vi boede i Havnbjerg, så de minder mig om min barndom. Tjekkede i går om hvad de egentlig sådan var værd, hvis man køber dem fra nye koster de omkring 120 kr. og der er 12 stk. så det vil sige 1440 kr. Men tror jeg vil have det rigtig skidt med mig selv hvis jeg solgte dem. Man kan dog købe dem på rigtig mange loppemarkeder for ingen penge.

12 måneder

Lidt senere kom endnu en veninde, men denne gang med en rigtig smuk blomst til mig, som en Valentines gave. Super dejligt at nogle mennesker tænker så meget på andre. Er rigtig glad for den (: 
Udover det, var der et rigtig sødt brev med som hun har skrevet
Aftensmad: Engelske bøffer, frisk pasta, fløde med bacon og cocktailpøler samt tomat salat.
Overvejede at lade være med at poste billed, for det er det rene fedt.
Sæt vand over til pasta.
Steg bacon tern, skær cocktailpølserne ud i 3 stykker, steg dem sammen med bacon.
Tænd for panden, rul bacon rundt om bøffen og lig den på panden (TIP: Brug tandstikker til at holde bacon på plads) Steges ca. 2 min. på hver side, lade hvile i 2 minutter.
Pastaen kommes i vandet og koges i 4 minutter.
Hæld fløden over cocktailpølserne og bacon.
Skær mozzarella og tomat i skiver.
Husk og krydder bøfferne og fløden med salt og pepper
And there is food!!
Prøv at oversæt 'cocktailpølser' til dansk.
 
- Slapper gevaldigt af her til aften, er utrolig træt så skal snart ind og sove. Tutten kom i seng kl. 19.30 så det er jo dejligt. Men det betyder jo desværre at hun vågner tidligt.
 
Jeg kan følges på instagram: zeniab90
- Talks <3
ps. Røgfri i 28 timer ♥


Kommentarer

  1. Ej hvor sjovt, sådanne platter havde min mor også hængende fremme omkring magen til sted over vindue, i køkkenet, i min barndom :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes de er rigtig fine (: .. Har ikke fået dem hængt op i vores 'nye' lejlighed endnu. - og det kommer de nok heller ikke til da vi nok flytter til sommer (:

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag