Imagination is the gateaway to the soul

""Jeg vil gerne starte med at sige undskyld for mit indlæg i går. Jeg har modtaget en masse beskeder på facebook angående de e-cigaretter, nogle folk føler sig stødt over det jeg har skrevet. Det var bestemt ikke min hensigt med indlægget. Jeg ville komme ud med min mening og selvfølgelig er I som følger min blog også meget velkommen til at komme med jeres. Undskyld til dem jeg har stødt.""

JEG HAR FÅET NY SOFA I DAG!
2000 kr.
- Hold kæft jeg er glad, den er super lækker! Har lææænge ville have en ny, men har samtidig også været rigtig glad for den gamle fordi den var så stor, men nu blev det sørme. Den er ikke heeelt ny. Købte den brugt af en veninde, men den fejler INTET!

Min gamle sofa smed jeg op på de forskellige købe sider på facebook og skrev den kunne afhentes gratis til den der var hurtigst. Der kom så en mand og skilte den ad og så skulle vi vente på hans veninde som skulle have sofaen. I mellemtiden fik han fixet min støvsuger som har været i stykker i over 1 måned! Dejligt (: - Da hans veninde kom fik jeg et kæmpe knus af hende, selvom jeg aldrig nogensinde har mødt kvinden før. Stod lidt chokeret, hvor er mennesker dog bare dejlige (:

Flere gange dagligt læser jeg nyheder på msn.dk, der finder jeg engang imellem en masse sjove men samtidig også en masse ubrugeligt. I går fandt jeg denne;
14 grunde til, at sex er sundt
Sex booster din hjerne
Sex forbrænder kalorier
Sex toner din krop
Sex er godt for hjertet
Sex afstresser dig
Sex giver en god nattesøvn
Sex styrker immunforsvaret
Sex tager smerterne
Sex gør dig glad
Sex gør dig smuk
Sex styrker selvværdet
Sex giver dig et længere liv
Sex styrker parforholdet
Sex gør dig attraktiv
^^ Den er jo udemærket! :)

Flad mave på 7 dage
 
Disse 8 madvarer er ikke bare kalorielette, men også supersunde, da de forebygger en lang række livsstilssygdomme som kræft, diabetes og hjerte-karproblemer.
Din ugeplan den næste uge: Kombineret med for eksempel laks, kalkun og magert kød sikre de 8 madvarer dig en sund kost
Resultat: I løbet af få dage vil du mærke, at maven føles fladere og mindre oppustet. På lang sigt forebygger du en række livstilssygdomme.
Så meget spinat bør du spise hver dag: Sats på 1 kop frisk spinat - eller en halv kop kogt spinat.
Så meget yoghurt skal du spise hver dag: Sats på 1 kalcium- og proteinfyldt kop om dagen.
Alternativer til 'almindelig' yoghurt: Kefir og yoghurt baseret på soyamælk.
Serveringstips: blåbær, valnødder, hørfrø og honning er perfekt som drys til morgenmad - eller som sund dessert. Naturel let-yoghurt er også genialt som base til dressing eller dip.
Så meget tomat skal du spise hver dag: Sats på 22 mg. lykopen, som svare til 8 røde cherrytomater eller et stort glas tomatjuice.
Alternativer: vandmelon, rosa grapefrugt og papaya.
Serveringstips: Spist ketchup og kødsovs; gazpachosuppe - og dobbel op - når der står tomater i opskriften!
Så mange blåbær skal du spise hver dag: Sats på 1 kop friske blåbær - eller en halv kop tørre eller frosne.
Alternativer: Acaibær, svesker, rosiner og jordbær.
Serveringstips: Blåbær indeholder alle de sunde egenskaber både når de er tørre, frosne - eller på syltetøjsglas.
Så meget gulerod skal du spise hver dag: Sats på hvad der svarer til en halv kop om dagen.
Alternativer: Søde kartofler, græskar, squash og mango.
Serveringstips: Rå babygulerødder, squash, bagte søde kartofler, græskartærte, mangosorbet og gulerodskage.

Ekstrabonus: Sorte bønner har lavt kalorieindhold og indeholder ikke mættede fedtsyrer.
Alternativer: Ærter, linser og kidneybønner.
Serveringstips: Brug sorte bønner i en fuldkornsburrito; brug både sorte og kidnet bønner, når du laver chili; lav en puré af 1 kop sorte bønner, 1/4 kop olivenolie og ristet hvidløg, og brug den som sund dip.
Så mange valnødder bør du spise hver dag: 7 - og de er perfekte som restitutionssnack efter træningen!
Alternativer: Mandler, jordnødder, pistacienødder og hasselnødder.
Serveringstips: Brug som drys på salater; hakkes og tilsættes (fuldkorns)pandekager, hak valnødderne og miks dem med olivenolie - og få en smagfuld marinade til grillet fisk eller kylling.

Serveringstips: Spis en skål havregryn til morgenmad - og få minium 5 g fiber. Drys hørfrø på havregrød, i salater og på yoghurt.
Det skal prøves!
 
Ida er begyndt og tage bamsens fødder i munden og hvis de så ryger ud så græder hun helt vildt.
Nogle gange vil hun hellere sutte på dem fremfor sin sut.
Underlige baby!
:)
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag