Baby, you light up my world like nobody else.

"Jeg fortryder ikke min fortid, men jeg fortryder den tid og de følelser jeg har spildt på de forkerte mennesker"
 
 
Ligger lige ud med et billede som fik mig til at grine!
Haha!

Føtex 50 kr.
 
 
 
 
Vi har i dag været sammen med min skønne mor / Idas mormor. Vi gik ned i byen og dér var der sørme et par stiletter jeg bare måtte eje!
Har intet tøj de passer til, men må se om jeg kan prøve og få det til og gå alligevel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igen i dag gav det god mad!
Lige nu, 3 poser for 30 kr.
Stor hakkebøf (250 g.) Rosmarin kartofler og bearnaise sauce. Mmmh! (:
Rosmarin kartoflerne er købt i Føtex
 
 
 
 
 
 
 
Mine smykker kom også hjem med posten i dag, synes simpelthen de er så flotte!
 
Ellers er der faktisk ikke sket det store i dag, har fået vasket alt vores tøj, vasker kun hver 3. uge og så er der til 4 vaske. Har købt nyt skyllemiddel og det dufter bare super skønt! Købte en kæmpe dunk i Fleggaard for 30 kr. Billigt!
 
Tutten som spiser hendes bamse.
- Talks <3


Kommentarer

Populære opslag