L o v e s u c k s ♥

'Hvis ens opfattelse af en rollemodel er en, der prædiker til børn om at sex før ægteskabet er forkert, og at bande er forkert, og kvinder bør være på en bestemt måde,
så er jeg ikke en god rollemodel.'
- Meagn Fox
 
Jeg fik lavet mine græskefrikadeller i forgårs. DET var godt!
Jeg havde ikke rigtig nogle krydderurter hjemme så jeg nøjedes med at putte feta i farsen.
Så var der ris og tzatziki til.
 
Jeg er ikke den store grøntsagsspiser, og det er så dumt, det ved jeg. Men jeg gider virkelig ikke købe grøntsager ind til mig selv! - Der er så meget og jeg får det ikke spist i tide.
 
 
 
 
Bestilt på cdon.com 100 kr.
Jeg ser det normalt online på nettet men har altid godt kunne tænke mig at eje serien. Så når den kun koster 100 kr. så kan man ikke sige nej.
Nu venter jeg bare på at de andre sæsoner også bliver sat ned til samme pris.
- Det bliver underligt og se den med undertekster!!
 
"The Vampire Diaries, som oprindeligt var en bogserie skrevet af L.J.Smith, er blevet et uomgængelig TV-hit. I sæson et følger vi de to vampyrbrødre Stefan og Damon - samt Elena, der på en prik ligner en skønhed, som de to brødre var forelsket i 150 år tidligere. Sammen med andre uforglemmelige karaktere, levende såvel som udødelige, bliver de alle fanget i et virvar af hemmeligheder, lidenskab og rædsel." 
 
Næste bog i serien udkommer d. 1. maj 2013
Skæbnetimen
 
 
 
Hvis man ikke er til vampyrer og sådan, så se den på grund af ham.
<<<<<< ! Fuck ja! Damon Salvatore a.k.a Ian Somerhalder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg tror altså Ida er ved at få tænder! Hun har alting i munden, hele tiden! Her sidst prøvede jeg og stikke en finger i munden på hende og hun bed virkelig til! Hun er også begyndt og savle rigtig meget og er ret pylret. Men hos nogle starter det jo også tidligt.
 
- Hendes far har hende i denne weekend, det er godt nok hårdt og undvære min lille tut! Men jeg får tiden til at gå med at være sammen med min søster og nogle kammerater. I går aftes drak vi lidt, Jeg fik smagt en Mokaï med blåbær og mint, den er virkelig god! 
Så smagte jeg også en ny Cult Shaker, Zulu, med smag af karamel. Den smager ligesom Cuba Caramel. Ikke særlig lækkert i længden.
 
 
 
Mit sår i hovedbunden heler fint, (tror jeg da??) Jeg kom til at gå i bad i går og vaske hår, selvom jeg først må gøre det i dag. Men jeg plejer jo og gå i bad hver eneste dag, så når man pludselig ikke må gå i bad i 3 dage så føler man sig røv ulækker! Godt at man stadig kan vaske sig, men jeg går i hvertfald ikke udenfor en dør med fedtet hår!
 
Jeg har meldt mig ind i en filmklub, hvor jeg som velkomstpakke får 6 film + en hemmelig for kun én films pris. homeenter - De har rigtig mange gode film derinde. Jeg skal så købe 2 film til normal klubpris inden for et år.
 
Jeg bestilte:
Breaking Dawn 2
The Apparition
Snow white and the huntsman
Cosmopolis
In Time
The Hunger Games
For i alt 218 kr. (Porto inkl.)
+ Der gerne skulle komme en hemmelig film med også.

Det foregår sådan at man bestiller, de sender dem hjem til en og der er så et girokort med (Så man skal ikke betale med det samme over nettet når man bestiller) man modtager en velkomst mail med ens medlemsnummer i. Når man er medlem af en filmklub (Ligesom med bogklubber) bliver man hver måned tilbudt at købe månedens film, hvis du ikke ønsker denne skal du HUSKE og afmelde den hver måned inden en bestemt dato inde på deres hjemmeside, ellers modtager du den og skal betale.
 
Håber ellers I alle har en dejlig weekend.
 
- Talks <3
 


Kommentarer

Populære opslag