Blog before laundry

Der ligger en kæmpe stak nyvasket tøj, som kigger skummelt på mig fordi det ikke er lagt sammen endnu. Men må lige få blogget inden jeg bliver for træt.
 
Hvor er jeg dog bare bagud. Undskyld!
 
11. dag på 13 dages kuren
Spiste ikke rigtig noget den dag, udover aftensmaden som bestod af frugtsalat og yoghurt.
 
12. dag på 13 dages kuren
Spiste et stykke rugbrød til middagsmad og til aftensmaden sløjfede vi bøffen og stegte kylling i stedet.
 
DEN SIDSTE DAG PÅ 13 DAGES KUREN!
Spiste et hårdkogt æg til middagsmad og til aftensmad lavede vi tunbøffer. Det var nogle jeg havde liggende i fryseren og de var vildt dårlige!
 
Konklusion af 13 dages kuren:
 
Føj for en i helved! Hvordan kan man spise så lidt? og overleve???! Det har været de værste 13 dage i mit liv! Men jeg har hverken drukket sodavand eller spist kage, jeg har faktisk holdt mig til diæten i alle dage, undtagen før det kom til 11. dagen, der har man ikke rigtig lysten til mad længere og slet ikke det mad man skal spise. Jeg gør det aldrig igen! Man har ingen energi, og lige meget hvor lidt eller hvor meget man sover vil man hele tiden rende rundt og være træt
Jeg vil ikke anbefale denne kur til nogen, den er så syg og jeg fatter ikke hvorfor jeg selv gjorde det. Jeg har vel tænkt, den lyder syg, den må jeg bare prøve. Jeg tabte mig godt nok næsten 6 kg. på 13 dage, og for det er jeg rigtig stolt og glad. Men jeg gør det ALDRIG igen... Måske....
 
15 dage uden cola og kage!
 
Big Surprise!
Min mor og jeg er så startet på en anden kur, en 7 dages suppekur. Vi kogte suppen for lææænge siden og den smager da egentlig også ok, den ligger bare en meget ubehagelig klam hinde inden i munden, derfor dropper jeg suppen og erstatter kage/slik/chips med frugt og grønt, sodavand med vand og så skal det nok gå.  
Så jeg håber jeg stadig kan tabe mig yderligere (:
 
Sidst jeg bloggede skrev jeg om alle de ting Ida er begyndt og kunne, men puha, der er så mange flere ting hun kan, her kommer nogle flere:
 
- Kan gå rigtig mange skridt nu, også uden at holde fast i legetøj! :)
- Danser.
- Efteraber alt hvad vi gør.
- Kravler op af trapper.
- Står på hoved (Men benene nede på jorden, selvfølgelig)
- og nu kan jeg ikke huske flere ting, må lære at skrive dem ned...
Jeg er en mega stolt mor, synes hun er verdens dygtigste lille dame. <3

I weekenden har Morten og jeg været en tur over grænsen, vi fik handlet sindssygt meget kød! Vi fik også handlet lidt ind til Idas fødselsdag, hvor er det rart at være tidligt ude så vi ikke skal ud og købe det hele på éen gang.
Jeg er desværre så pissefu***** uheldig at jeg skal på studietur d. 31. oktober til d. 1. november, Ida har fødselsdag d. 30. oktober og vi holder den d. 2. november, så alt skal være købt ind, da jeg ingen anelse har om hvornår jeg er hjemme d. 1. november. Men den dag, skal vi både ha' bagt og lavet kage, + lavet mad til om lørdagen (stadig en hemmelighed). Puhh, vi får travlt! :(

Jeg vil slutte og slappe af resten af aftenen.

Talks <3

Kommentarer

Populære opslag