Nu er det snart forbi :(

- Min sidste uge på barsel er i gang :( ØV hvor er tiden dog bare gået stærkt! Jeg får sindssygt ondt i maven hver gang jeg tænker på at jeg skal starte igen d. 30. september. øvøvøv!
Jeg er så sindssygt nervøs, jeg er ikke en særlig åben person, da folk ikke bare skal tro de kan vade ind i mit liv, og nu skal jeg starte i en sprit ny klasse, hvor de alle kender hinanden i forvejen og lille mig som ikke har lavet andet i 1 helt år end at være sammen med min datter.
 
Min barsel har været mere end fantastisk!
Forventninger, håb, glæde, tristhed, tåre, sorger, smil og latter. Men tiden er gået så stærkt! D. 19. september var det 1 år siden jeg gik af på barsel, og jeg føler det stadig som om det kun er 1 måned siden. Tiden med lille pigen inde i maven gik så uendeligt langsomt, men ligeså snart hun blev placeret i mine arme er tiden bare fløjet af sted.
 
Jeg kan trøste mig selv med at jeg er færdig med min uddannelse d. 25. maj 2014.
 
Den sidste uge skal gå med totalt afslapning, og lige lidt sygdom. Er selvfølgelig blevet syg. yay ... -_-

Vi havde besøg af sundhedsplejersken i sidste uge. Hun siger det er vildt at Ida allerede kan de ting hun kan, det burde en pige på 10½ måned slet ikke kunne endnu! Hun er så dygtig motorisk, og synes det var vildt at hun allerede kan gøre hvad vi beder hende om. (f.eks. som at vende hendes flaske om når hun drikker af den forkerte side) Perfekt at få af vide, så bliver man sgu stolt! (-:
Hun har lige fået hendes 11. tand, nede foran. Hun gider heller ikke at vi mader hende med gaflen længere. Hun rækker ud efter gaflen og putter den selv i munden, når hun har fået maden af rækker hun gaflen tilbage og hvis vi ikke er hurtige nok så smider hun den på gulvet. -_-

Til hendes fødselsdag har vi allerede fået 2 aflysninger, så indtil videre er der 5 som ikke kan komme :-(, ikke at gøre ved, så skal vi bruge mindre penge på mad ;-) - Altid se det på den positive side.
----
Jeg har ikke blogget i noget tid, og det er fordi jeg har været totalt fordybet i bøger.
Først er jeg blevet færdig med 'De udødelige' af Alyson Noël.
 
>Den 16-årige pige Ever er eneste overlevende, da hele hendes nærmeste familie omkommer i en frygtelig trafikulykke.

Ever må nu bo hos sin tante i Californien, og snart opdager hun, at nærdødsoplevelsen har givet hende en skræmmende evne til at se andre menneskers aura og læse deres tanker – og blot ved en flygtig berøring lære hele deres livshistorie at kende. Fra at have været den mest populære pige på skolen begynder hun at lukke sig inde i sig selv og forsøge at undertrykke sine mærkelige evner. Men da den nye elev Damen dukker op på skolen, bliver alting anderledes. Hun falder pladask for ham. Ikke blot er han gudesmuk, drømmeagtig og eksotisk, hun har det også, som om hun allerede kender ham – selv om hun ikke kan læse netop hans tanker.

Til gengæld kan Damen se ind i Evers sjæl, og når han er tæt på hende, føler hun den ro og stilhed, som hun længes sådan efter. Men hvorfor fornemmer hun, at hun kender ham? Og hvad er det for en dødensfarlig og jaloux pige fra hans fortid, der pludselig truer Evers forhold til Damen?
(Taget fra nettet da jeg ikke vidste hvordan jeg skulle forklare dem uden at afsløre)
Jeg var totalt skudt i de første 2 bøger, de blev så virkelig kedelige, men stædig som jeg er, ville jeg læse alle 6. Den 6. og sidste bog var dog helt vildt spændende.
- Du skal læse den her hvis: Du er til fantasi og endeløst romantisk kærlighed.
 
Næste bog:
 
Fifty Shades af E.L. James
Oh wauw..... Da jeg endelig kom i gang med den første bog, var jeg fanget. Jeg kunne ikke ligge bogen fra mig i 2 sekunder uden at tænke på den konstant og bare måtte læse videre. Den er fuldstændig vild og man bliver betaget af den måde alting bliver beskrevet. Den er så realistisk og virkelig så man ikke selv kan undgå at blive fuldstændig håbløst forelsket i Mr. Grey.
Den første bog tog mig under 24 timer at læse og jeg læste til kl. halv 5 om natten...
Nummer 2. er ligeså spændende, og det er noget uhygge i den også.
Nummer 3. er fyldt med overraskelser og ja, spændende, spændende, spændende!
Jeg mener dog at den slutter fuldstændig forkert og vildt uventet. Slet ikke som jeg selv synes den burde slutte. - Jeg vil ikke afsløre noget, da det ville være pisse ærgerligt overfor jer som endnu ikke har læst dem. Men skriv endelig til mig hvis I har lyst til at høre min mening (Facebook: Zenia Barbara Olsen. Eller send en mail zenia_barbara@hotmail.com)
Igennem bøgerne kommer man tættere og tættere ind på den mørke kontrol freak Christian Grey og jeg kan ikke lade være med at blive pisse sur på Ana Steels' vegne. Den ene aften snerrede jeg af Morten og var sur på ham, uden nogen grund overhovedet. Det var bogens indvirkning på mig. Samtidig følte jeg hele tiden trang til at tjekke min e-mail for at se om der var kommet noget fra Mr. Grey,  men nååh nej, det er jo en bog jeg læser. Man bliver fuldstændig hævet ind i historien.
Til sidst bliver man (jeg) dog lidt træt af at læse om sex, konstant! - Så det læser man lynhurtigt igennem.
- Du skal læse den her hvis: Du er til erotik på højt plan. Ukontrolleret kærlighed og håbløs forelskelse. Samt hvis du mangler lidt spænding i hverdagen ;-)
 
 
'' That's what he does to me - take my body and obsessing it,
so I can't think of anything but him.
His magic is strong and intoxicating.
 I'm caught like a butterfly in his web.
Unable to escape.
I'm his... Completely his.''
 
- Talks <3
 

Kommentarer

Populære opslag