10. dag

Yes, kun 3 dage tilbage!!

Ser meget frem til at blive færdig med den her lorte kur. Maden er så kedelig, og man har overhovedet ikke lyst til at spise det længere. Engelsk bøf hænger mig laaaaaangt ud af halsen. Så min mor og jeg er blevet enige om at vi dropper engelsk bøf den anden sidste dag for så i stedet at spise kylling. Kylling 2 dage i træk er vidst lige at overkomme.
Glæder mig til at blive færdig!

- Jeg har fået smagt mine boller fra i går, og der er aaaaaaaaaaalt for meget sukker i! Jeg havde det godt på fornemmelsen, for synes de lugtede helt vildt sødt. Jeg har skrevet 75 gram i det sidste indlæg, men det er faktisk 100 gram jeg har brugt til dem. Mor-hjernen er vidst godt slået til!

Det har været en super fantastisk dag.
Til babyband med Idas dagpleje + en masse andre dagplejer. Musik, leg og hygge. Derefter tog Ida med i dagpleje og jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle lave, kunne sådan mærke at jeg havde brug for at snakke med en eller anden. Så jeg tog på kort visit hos en veninde. Hyggeligt. Tog derefter hjem, slappede af og fik gjort rent, ryddet op og støvsuget. Så nu er her præsentabel igen. Hente Ida i regnvejr kl. 15, og vælger så at cykle til Havnbjerg i modvind og regnvejr. Juhu.... Vi tog i Genbrugsen og fandt et ret sejt stykke legetøj til hende. Sådan et hus med både kugleramme, ur, nøgle, tavle og en låge så man kan åbne det. Tutten er hel vild med det, 20 kr. gav jeg for det. Vi gik derefter i Super Brugsen for at kigge efter tilbudsvare, der var ingenting, men ville købe et stykke slik til prinsessen. (Bare fordi jeg er en awesome mor som forkæler sit barn til fingerspidserne.) Men fandme nok om ikke halvdelen af deres lorte slik er for gammelt. fyfan. Vi går i Aldi og køber slik! Vi skulle desværre så også cykle hjem, i regnvejr. Heldigvis i medvind. Vi kommer hjem i varmen og er ikke smeltet ;D

Er lidt bagud med alle de ting Ida er begyndt på, så her kommer de:
- Er lige begyndt og klappe.
- Har taget sine første små skridt.
- Hæver sine arme op over hovedet når jeg spørger 'Hvor stor er Ida'.
- Vender sit sutteflaske om når hun drikker af den forkerte ende, i stedet for at blive sur.
- Hun har nu 10 tænder.
- Kan sagtens sidde selv og lege på hendes værelse, kommer ind i stuen når hun har skidt i bleen.
- Kaster mad ned på gulvet når hun er mæt -_-
- Vil gerne have mor eller far til at smage hendes mad.
- Har sagt faaaaaaar.
- Har sagt mo..... -_-
- Aer en stille og roligt - også på dyr.
- Er stoppet med at pille i vores planter :-D

Alt i alt, en fantastisk sød og dygtig pige vi har. Får så meget ros. Både af dagpleje og random mennesker vi møder, som alle falder pladask for hende (f.eks. når vi er ude og handle og Ida lige skal charmere sig ind med et af hendes yndige smil)
Hun fylder snart 11 måneder, og jeg har allerede sendt invitationerne ud til hendes 1 års fødselsdag. Godt at være tidligt ude. ;-)


Jeg vil slutte af. Følg med igen i morgen (-:

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag