3. dag

Ej hvor er det vildt at så mange mennesker følger min blog/kur. Fedt! Tusind tak! - Betyder rigtig meget! <3

Jeg vil ha' kaaaage!
Jeg er virkelig begyndt og mangle det søde, især kage :-(

Har spist alle mine 3 måltider hos min mor i dag (Som også er med i kuren)


Morgenmad
Middagsmad





















Aftensmad

På ca. 2-3 dagen begynder kroppen at arbejde, meget. Den bliver renset rigtig godt ud, så jeg render på toilettet konstant! Men man drikker jo også meget vand for at tage sulten.
Jeg har forresten smidt 1½ kg. nu . STOLT!
Udover at følge kuren til punkt og prikke, så bevæger jeg mig også rigtig meget. Jeg cykler til dagpleje med Ida hver morgen og henter hende igen på cykel om eftermiddagen.
Mens hun er i dagpleje træner jeg enten Wii med min mor i 70 minutter ellers så går vi rundt om søen. Vi skifter hver dag. Så det er virkelig seriøst. Vi gør lige nu alt for at tabe os.

---------
Jeg har endelig fået mine ørestikkere fra starsforstacy.
Jeg fik dem fordi jeg lavede et shout out for dem for læææænge siden.

Lækre right?? :-)
Jeg har også fået købt mig et par ordentlige træningssko. Rigtig girly og mega Awesome!
De har sådan noget specielt i bunden så de sørger for at man går 100% ordentligt. Sådan 'triller' med foden eller hvad men kan kalde det. 

Meeega fede!!!
150 kr. i Netto
Har også købt en virkelig flot wallstikker - den er dog lige for tydelig på væggen med plastikken.

20 kr. i Netto
+ så fik I lige et lille glimt af min lejlighed. - Som jeg stadig skylder jer. :-)
BIG NEWS BIG NEWS BIG NEWS
50 Shades of Grey
De to hovedroller er endelig blevet fundet!!!!
Christan Grey skal spilles af den utrolige handsome Charlie Hunnam (nam nam nam)
mens Anastasia Steele skal spilles af den smukke Dakota Johnson.
Jeg kan ikke sige andet, end perfekt valg til begge to. Ser utrolig meget frem til at se filmen.
(Kan være jeg skal overveje at læse bøgerne. Har haft dem stående i jeg ved ikke hvor længe)
 
Well. Det var alt for i dag .
Følg med igen i morgen <3
 
- Talks <3

Kommentarer

  1. Det blev så slet ikke Charlie "Jackson Teller" Hunnam alligevel i den mandlige hovedrolle. Pretty much en skam. For han er satme lækker :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag