5. dag

Every guy thinks that every girls' dream is to find the perfect guy.
BULLSHIT !
Every girls dream is to eat without getting fat!!

-- Det går egentlig meget godt. Er ikke rigtig sulten og har bestemt slet ikke lyst til det mad jeg skal spise ifølge planen. Men alt mulig andet, selvfølgelig.
Jeg fik dåsefrugt og yoghurt i går til aftensmad, både min mor jeg fik sindssygt ondt i maven hen af aftenen. Vi tror det er fordi der har været meget sukker i og da det så er kommet ned i maven ligesom er eksploderet. avav...

Vi har trænet i 70 minutter igen i dag, men energi niveauet har slet ikke været der.

Morgenmad
Middagsmad




















Glemte at tage billede af aftensmaden, men jeg fik bøf og salat, igen igen igen.
Ser virkelig frem til i morgen! - Men hvad det er må I vente med at se. (Ellers gå tilbage i bloggen hvor der kan læses hele kostplanen)

Men jeg har det fint, dog har jeg stadig en kæmpe trang til kage!

-----
Jeg farvede mit hår i går, og det ser møg fedt ud!

Hårfarve, 50 kr. i Bilka, lige nu.
 
Disse 3 ting fik jeg i går i Bilka fordi jeg købte 2 maxfactor produkter. Gaven skulle have en værdi af 200 kr. men det har den vidst ikke lige.
De to lakke er afprøvet, men mascaraen er ikke endnu

Denne her mascara købte jeg i går, og er ikke særlig tilfreds med den. Den klumper og skiller mine øjenvipper ad på en rigtig grim måde. øv! - Den kostede heldigvis kun 87 kr.

 Jeg afprøvede igen den der lak som krakelerer, den virker bedre nu hvor jeg mere har forstået hvordan den skal bruges.

1. sørg for at lakken som skal ligge under er ordentlig tør.
2. ha' meget lak på penslen og pensl det meget hurtigt ud på neglen.
3. tørt på meget få sekunder

Her er mit resultat:
Nej, det er ikke særlig pænt.
Det har ligesom ødelagt den lak jeg har nedenunder og lakken ovenpå er ikke ordentlig sort. Altså, det ser underligt ud.
 
Lige nu står den på 'Familien fra Bryggen' senere 'For Lækker til København'
Følg med i morgen (: - Den bliver nok lagt lidt senere ud da jeg skal til fødselsdag (Uden alkohol)
 
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag