4. dag

Hmmm.... Jeg er jo slet ikke sulten?
- Ej, jeg kan godt mærke sulten lidt, den sidder der lidt hele tiden. Men ikke så kraftig som den var de første par dage. Men jeg er også utrolig god til at klare sult, og glemme den. Glæder mig lidt til at se hvordan mit forhold bliver til mad når jeg er færdig med den her crazy kur..
- Jeg løj forresten i går. Det er 3 kg. jeg nu har smidt!!!! Det er fandme Awesome! - Min mor siger man er begyndt og kunne se at jeg har smilehuller igen. :D


Middagsmad

Aftensmad




















--- I dag kørte jeg til Sønderborg kl. 11.15, var til læge først og gik derefter lidt på shopping, og bare kigge lidt. Jeg gik først i legekæden og derefter i ønskebørn hvor jeg fandt en helt vildt flot plakat. Haps..
Så gik jeg i bilka og købte: Hårfarve (rød), mascara, øjenskygge, plastikkasse, fik 1 mascara og 2 neglelak gratis, vægt (dem fra guldmærker) - Der kommer lige billeder i morgen af mascaraen, da den ikke er særlig god.
Jeg hentede tutten på vej hjem og har ellers bare hygget nede ved min mor.
Lige nu ser jeg cake boss på TLC og vil egentlig gerne i seng. Har været en lang dag!!

Følg med i morgen (:
- Talks <3




Kommentarer

Populære opslag