Dag 6, 7 og 8

Ja, jeg fik så ikke skrevet i weekenden. Men her kommer de sidste par dage.

Dag 6.
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod.
Aften: 1 stk. kylling, salat (kinakål) med citron eller olie.
- Fik selvfølgelig ikke taget billeder. :-(

Jeg havde det faktisk rigtig godt den dag, følte ikke rigtig sulten.
Super lækkert med kylling til aftensmad!!

Var til fest om aftenen hvor jeg overhovedet ikke drak alkohol! - Det er min første fest NOGENSINDE uden at jeg har rørt det. Pisse stolt!

Dagen efter havde jeg taget 200 gram på hvor jeg følte at det hele bare kunne være pisse lige meget med den lorte kur og jeg skulle fandme bare have noget kage. Men så kom min mor lige og fortalte at jeg skulle fortsætte. Så jeg forsat, og har endnu ikke spist andet end det der er på min kostplan.

Dag 7.
Morgen: 1 kop kaffe/te
Middag: 1 stk. grillet kød (lam/kalvekød) v
Aften: 1 stk. frugt. ^
- Kom til at bytte rundt på middag og aften da jeg havde glemt at tage kød ud af fryseren.

Vi grillede så om aftenen og nøj det var lækkert med en ny smag i kødet. namnamnam!

Dag 8. (i dag)
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker.
Middag: 2 hårdkogte æg, 1 tomat, dampet spinat.
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) med citron eller olie.
Under en uge tilbage!!! Fedt fedt fedt!!
Middagsmaden
Var ved at kaste op af den spinat, det smagte virkelig af jord, så spiste kun et par mundfulde og smed resten ud.
Har haft temmelig ondt i maven i dag. :-(

Jeg er begyndt at bruge en app på min iPhone, som hedder Helse-life. Her kan man skrive alt ind hvad man spiser og motionere og derved får point for det. Den oplyser også hvor meget man må spise hver dag.
Jeg bruger også en app som hedder Moves - den tæller alle skridt man tager, hvor meget man cykler og tæller også hvis man kører i bil. Udover skridt tæller den hvor længe man er gået og hvor mange km. Det samme med cykling. Den er super smart.

Jeg mangler virkelig almindelig mad! :-(

Følg med i morgen ! (:
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag