Kwop Kilawtley

- Stay with me forever -
 
SOMMEREN ER PÅ VEJ! Hvor er det awesome. Men, Tutten & jeg er gået hen og er blevet syge, begge to. Ida startede med at blive forkølet og så har hun smittet mig. Det er rigtig træls for hende, så det er masser af næsedråber til lillepigen, det kan hun bestemt ikke li'.
Den bedste måde at gøre det på er at ligge barnet imellem ens ben, så i kigger samme vej. Så kan du holde fast om hendes hoved og armene med dine ben. Så tager du den ene hånd under hendes hage og løfter hendes hoved en smule bagover, og så skynder du dig at dryppe nogle dråber i hendes næse. Tutten græder, for det er jo vildt ubehageligt, bagefter skælder hun mig ud, men lidt putte ved mor bagefter er guld værd!
Næsedråber købes på apoteket, 20 stk. for 47 kr.
 
Nu er der kun halvanden måned til min lille familie bliver samlet! Nøøøj hvor jeg glæder mig!!! Det bliver fantastisk! Tager lige nogle billeder af den når vi engang er flyttet ind.
 
I går udkom 'The Vampire Diaries: Skæbnetimen' så jeg tog glad i Bilka for at købe den. Har ventet mange måneder og så virkelig frem til at putte tutten i seng om aftenen så jeg kunne sidde og læse. Men så havde de den ikke!!!! Nå, skynder mig hjem, har vasketid kl. 13, får sat tøj til vask og så videre ned i byen, først i Føtex hvor jeg igen måtte gå forgæves. Derefter ned i Arnold Busck, for så at finde ud af at den koster 320 kr. og de ikke bestiller den hjem før den er billigere. De kunne godt bestille den hjem til mig, men som om jeg vil betale 320 kr. for noget jeg kan få til 99 kr. om en måned i Føtex/Bilka. Længe leve ventetid -_- ... (Den kan bestilles på nettet for 199 kr. Tellerup.dk, eller som e-bog for 79 kr. iTunes.dk)
 
Charlotte Kejser's bog 'Scenen er din' udkommer d. 7/5, til 199 kr. i Arnold Busck.
Beskrivelse: Amalies bog: Scenen er din af Charlotte Lytton Kejser og Thomas Wivel er en biografi om Amalie og hendes mor, som begge er kendt fra tv. Biografien er skrevet af (Char)Lotte selv, der fortæller den ærlige historie om sit eget og Amalies liv. I bogen fortælles der om Lottes opvækst, den vilde ungdom, skilsmisser og ægteskaber m.m., og derudover fortælles der også om Amalies opvækst, hendes store kampe og nederlag m.m. Derudover fortælles der i bogen også om Amalies liv, når kameraerne er slukkede, og bl.a. om Amalie og Peters kærlighedshistorie og den meget omtalte voldssag. Bogen er desuden illustreret med bl.a. billeder fra familiealbummet, som den danske befolkning aldrig har set før.
 
Jeg kan rigtig godt li' Amalie, følger med i hendes liv på facebook. Har set alle afsnit af 'Amalies Verden' og jeg så selvfølgelig med dengang hun var med i Paradise Hotel + Jeg fulgte med i Divaer i Junglen. Neeeej! Jeg stalker hende ikke. Jeg synes bare hun er en virkelig cool person, som er fucking ligeglad med hvad folk tænker og siger om hende. Hun er 100% sin egen og vil gøre alt for at vise verden det. 100% respekt til hende!
Til Halbal i Nordborg, 2011
 Når jeg har læst begge bøger kommer der lige en boganmeldelse af dem.
 
Det er senge tid for mig, håber snart den her sygdom forsvinder!
 
- Talks <3


Kommentarer

Populære opslag