I am getting my life back!

"Bad girls can be reformed. They act that way for a certain reason. If you get to the bottom of that, you can usually understand them."
 
 
 
 
Oh yeah! 1 måned tilbage - nøj hvor jeg glæder mig indretningen! Morten & jeg var lige oppe og kigge på lejligheden igen i dag, vi har så mange idéer. Hvor bliver det bare møg fedt. I dag har jeg også bestilt 7 malerier fra en veninde, glæder mig godt nok til at se dem!
 
- Var jo til byfest i fredags! - og dum som jeg altid er, går jeg ind i en dørkarm, lige inden vi skal ud af døren. A'men, det er så typisk! Min lilletå helt færdig, men jeg giver ikke op! Jeg er stærk og skal bare til byfest, så må vi have ondt af os selv i morgen. Fik en mindre forstuvning i min lilletå. - Ej, hvor dumt alligevel...
MEN, fedt var det! Først til for fest hvor vi drikker os godt klar, derefter ned på pladsen med lunke fadøl og en MASSE dans. Yiiha! Senere tog vi så i byen og gav den gas.
SÅ HAR MAN DET GODT!
Nå, nok med alt det sjove...
'The Vampire Diaries' - Skæbnetimen. Kan nu købes på gucca.dk for 119,95 kr. - Det er indtil videre det billigste jeg har set.
Venter stadig på den kommer i Føtex eller i Bilka til 79 kr.
Make-up penslerne i pungen
Jeg har selvfølgelig shoppet!!!

Pung til make-up pensler

 
 
Det er købt samlet på lightinthebox.com

Børsterne er det blødeste jeg nogensinde har mærket. Selve skaftet er super lækkert.
Samtidig er penslerne i det hele taget utrolig flotte.
 
Har endnu ikke haft mulighed for at afprøve dem, da jeg har haft utrolig travlt, men der kommer lige en update med hvordan de er.
På hjemmesiden kan der købes utrolig mange vildt lækre ting og sager til utrolig små penge. - Helt klart et kig værd.
Pensel købt ved siden af
Denne fik jeg med, sammen med den anden børste.
(Man kan godt bruge danske kroner)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Jeg er Buzzador, hvilket indebærer at jeg er med til at teste og markedsføre nye varer. Vil du også være en del af teamet og få gratis vareprøver som f.eks.. hårpleje, hudpleje, parfume, mad m.m.?
Så skriv din e-mail og jeg sender dig en invitation. Det er 100% gratis - man skal dog være min. 18 år. Smid din mail som en kommentar herunder, eller find mig på facebook og send en PB,
Zenia Barbara Olsen.
- Det er 100% sandt, jeg har lige fået tilsendt en 'Veet Easy Wax' som jeg skal teste -
I mailen er der et link du skal følge. Jeg vender tilbage til dig så snart jeg har tilføjet dig på siden.  - Hvis du støder ind i problemer så kontakt mig -
- Mit næste indlæg bliver derfor en anmeldelse på 'Veet Easy Wax'
 
Tid til at finde sengen frem, eller rettere sofaen. Vælger at sove i den i nat, da Tutten åbenbart har problemer med at vi sover i samme rum...
 
- Talks <3
 
 
 
 


Kommentarer

Populære opslag