I am coming home

Takket være min datter ved jeg i dag hvad ubetinget kærlighed er.
 
EASY WAX FRA VEET!
Har nu afprøvet denne, og nøj hvor gør det ondt! Jeg er sådan en person som bare at plukke øjenbryn kan få mig til at tude!

1. Du sætter den til at opvarme i ca. 20 minutter. højst 40 minutter.
2. Du rengøre dine ben imellem tiden, fri for creme, olier, snavs osv. Husk de skal være tørre.
3. Du påfører voksen i et jævnt lag, i hårenes retning - fra knæ til ankel.
4. læg straks strimlen ovenpå vokslaget og sørg for, at der er mindst 1 cm i bunden uden voks. Stryg strimlen over voksen i hårenes retning.
5. Hold huden stram. Tag fat om strimlens nederste del, og fjern strimlen imod hårenes groretning. Træk strimlen parallelt med huden i stedet for at trække opad. Jo hurtigere du trækker, jo flere hår vil du fjerne. For straks at berolige huden efter strimlen er fjernet, presses hånden fast mod huden.

Når du er færdig med at vokse kan du fjerne overskudende voks med en Perfect Finish-vådserviet.

For at opnå det bedste resultat skal dine hår være mere end 2 mm lange. Hvis de er mere end 5 mm lange vil det være mere behageligt at klippe hårene først.
Mine hår på benene har nok ikke været lange nok, for det virkede ikke helt rigtigt. De stak stadig.
Jeg har derefter afprøvet det på 2 fyre, som har en del længere hår på benene og der har det virket perfekt. De har begge to (1 uge efter) babyblød hud.
<- fyr 1 --- fyr 2 ->
Mine egne

Jeg vil prøve og lade mine hår gro et stykke tid, og så giver den gas med voksen igen.
Alt i alt. Synes jeg det er super fedt og helt vildt nemt! 1 hel uge efter har de to gutter stadig så blød hud, det er fantastisk. - Det kan i hvert fald GODT betale sig!!!
 
Warm Bodies
Warm bodies er en meget anderledes zombie film.
Den handler om en zombie, ved navn 'R' som forelsker sig i Julie. I takt med at hans kærlighed til Julie bliver større og større bliver han mere og mere menneske. Julie gengælder hans kærlighed og sammen vil de prøve og redde de andre zombier fra Julie's far. Imens bliver de forfulgt af 'Skelletter' som vil dræbe både Julie og 'R' på grund af de ting de to har sat i gang.
- Virkelig en sød men fuldstændig vanvittig kærlighedshistorie.  
Kan klart anbefales!
 
Bananpandekager
3 portioner ca. 12 pandekager
 
9 dl. hvedemel
2,25 tsk. salt
9 spsk. sukker
6 tsk. bagepulver
3 stk. æg
3 tsk. olie
9 dl. skummetmælk
5 bananer
 
- bland hvedemel, salt, sukker og bagepulver sammen. Mos bananerne.
Pisk ægget, tilsæt derefter mælk og pisk.
Tilsæt bananerne og olien og pisk let sammen. Tilsæt melblandingen lidt af gangen og under omrøring.
Steg pandekagerne på en slip-let-pande, helst uden fedtstof.
Serveres varme, evt. med vaniljeis, sukker og syltetøj.
 
 
Jeg kom til at købe The Vampire Diaries - Skæbnetimen. Den kostede 129 kr. i Bilka, har overhovedet ikke råd, men ja. Sket er sket. Har fået læst de først 100 sider og indtil videre virker den rigtig god. Er sikker på den nok skal blive rigtig spændende!
The Vampire Diaries - Serien, er jo desværre afsluttet. Men nøj sæson 4 var fantastisk god, og sikke en afslutning. Men, men, frygt ikke! D. 10. Oktober 2013 vender de alle tilbage i en sæson 5!! Godt man ikke skal vente så længe.
 
Jeg havde tilmeldt mig en konkurrence på en blogside, lesoe.bloggersdelight.dk, hvor man kunne vinde et par ørehængere, og gæt hvad. Jeg vandt dem!
Modtog dem i dag og de er super nice!
Lige et shout out for en anden blogside, www.blogaboutmia.com - Der kører også en konkurrence lige nu.
 
- Har fået pakket det meste af lejligheden ned. Så der står papkasser over alt. Det giver en stress ja! På søndag kører Morten og jeg til Nordborg med en masse kasser, så står de ikke her og fylder.
På lørdag skal vi til Nøffelskov Festivalen 2013 og støtte op om Onkel Mikkel.
 
Der går heller ikke længe før tutten kravler, hun øver og øver og vil så gerne frem.
Sad lige og legede lidt med et billede jeg har postet før. Synes det blev meget godt.
 
Der er ikke så meget andet og skrive om. God weekend derude.
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag