Surt opstød

- Og brækker mig ud over Udbetaling Danmark!

Hvordan kan de tro jeg skal kunne overleve for 3000 kr.? Jeg er enlig mor og jeg har en lejlighed. Er virkelig glad for jeg får så meget i boligstøtte. Så jeg var heldig at der næsten var 500 kr. til overs da huslejen var betalt. Ja, omkring 500 kr. tilbage til at forsørge min datter og jeg. Jeg sidder lidt tilbage i chok over det. Men det der er gået 'galt' er at de synes jeg skulle have flere penge i sidste måned, så det trækker de fra i denne måned. Helt ærlig! Kør det da som det skal!
Føj man!
 
- Valgte at tage til læge i dag med tutten. Vi har været vågen stort set hele natten, hvor hun har været rigtig ked af det. Målte hendes temperatur i dag som var på 38,1. Lægen fortalte at hun har en virus infektion, som skulle gå over i løbet af 2-3 dage.
Hun er meget fraværende, smiler næsten ikke, ikke rigtig sulten eller tørstig. Stakkels pige . :(
 
Aftensmaden i aften:
Croissanter med rejesalat, salt & peber og tomat. - Jeg ville gerne ha' haft ruccola salat i, men det så ikke særlig godt ud. - Maden smagte helt vildt godt!
 
 
 
 
 
Tutten legede fotomodel i går, det her er et af de mange billeder vi fik taget.
Har sløret baggrunden lidt ellers ikke gjort noget ved det.
 
 
 
 
- Min lillebror har fået lavet en dobbelt kæbeoperation i dag i Odense. Min mor og min brors kæreste er med derovre. Operationen tog 4 timer og derefter 2 timer på opvågning. Så der gik hele 6 timer før de fik lov til at se ham. De sendte så et billede. Puha, han ser noget så forfærdelig ud. Ser frem til at se ham igen, på søndag forhåbentlig. Ville rigtig gerne have været med derover. Mens de ventede på ham tog de i IKEA, hvor de har købt en junior dyne til prinsessen.
Jeg vil smutte igen. Min mor og min brors kæreste kigger lige ind forbi senere når de kører hjem.
 
- Talks <3
 

Kommentarer

Populære opslag