Live with no excuses and love with no regrets.

Aldrig fortæl om dine problemer.
20% er ligeglade og de andre 80% er glade for at du har dem.
 
 
 
Snart kun én måned tilbage, må da snart hellere begynde og få pakket? Er overhovedet ikke begyndt, men da jeg har temmelig mange ting må jeg da hellere få startet. Min mor starter også med at tage kasser med når hun skal hjem, tænker at hun får alle de tunge med sig, så går det hurtigere på selve flyttedagen, hvor vi ikke kun skal flytte for Ida og jeg, men også Morten. Uf, hvor bliver det godt!
 
Step-by-step - sådan får du dine falske øjenvipper på.

Det skal du bruge: En pincet, øjenvippelim og falske vipper.
Tag øjenvippen ud med pincetten .
Hold den sådan.
Begynd med at male eyeliner eller flydende eyeliner langs vippernes linje , så bliver kanten fra de løse vipper mindre synlige. Placer vippen i midten og så tæt på dine vipper som muligt. Fastgør derefter med pincet.
Mal vipperne med lidt mascara , men kun i rødderne, ellers risikerer de at miste form. Hvis du bruger øjenskygge , så læg den på før vipperne , ellers vil de bare være i vejen.

Vejledning fundet på msn.dk
Jeg har altid mega problemer med at få de øjenvipper på. Enten limer jeg mit øje sammen eller også limer jeg øjenvippen på min finger..

er der byfest i weekenden!
Tager til for fest først og tager derfra ned på pladsen og fyre den af. Glæder mig virkelig! 
Jeg elsker byfester og ringridning. Det er møg fedt!  
Byfest og ringridning er bestemt ikke oplagt til stiletter og korte kjoler, så det bliver bukser, en top og ballerinaer. Så er vi klar!
Til jer som ikke ved hvad jeg snakker om så vil jeg forklare med få ord hvad byfest og ringridning er: Lunke fadøl, sang og dans på borde og bænke!
Billeder fra 2011 (Var ikke med i 2012 pga. graviditet)

 
 Det var dét for denne gang.
- Talks <3
 

Kommentarer

Populære opslag