Sne, Sne & SNE !

Kender I det, man har en blespand, man bliver ved med at kunne fylde i den og synes det er utroligt der kan være så meget. Den begynder egentlig og lugte lidt, så man beslutter sig for at posen nok skal skiftes. Man åbner op for spanden og ser så at der er gået hul på posen så alle bleerne ligger i selve spanden!! Så må man ellers igang med at tage alle bleerne og pakke over i en anden pose også ud med dem. Nøj hvor var der mange! Nøj hvor det stank! og NØJ det var ulækkert!!

- Har ellers haft en rigtig dejlig dag, har været sammen med en rigtig god kammerat. Vi valgte og gå ned i byen da jeg havde en masse jeg skulle have ordnet, bl.a. pas til min lille prinsesse. Så vi kan komme ned og bade ved grænsen. Der ligger et super Hotel med noget svømmehalløj til. Der er et stort bassin som er bygget sådan så man også kan svømme udenfor, det er ret fedt når det er pisse koldt men vandet er dejlig varmt. Udover det er der boblebad og 2 dampbade. Husker dog ikke hvad hotellet hedder, men skal nok finde ud af det.

Jeg er ved at samle mærker til de knive som bliver solgt i Bilka & Føtex, (mangler 1½ hæfte så har jeg 10 hæfter.) men vi skulle så ud og hente nogle hos en som havde en hel stak til mig, tænkte der ikke var så langt.. Det er der normalt heller ikke. MEN når man kører med barnevogn, i snedriver og det er møghamrende koldt. Så er der sgu langt!! Men vi fik kæmpet os derud og hjem igen til varmen.
Ida elsker simpelthen at køre i barnevogn, hun ligger bare og nyder at blive kørt rundt. (:

- Købte en ny øjenskygge i sidste uge i kvickly fra Maybelline, sådan en 4 steps. Den er rigtig flot! Tror jeg skal bruge den til fotografering på lørdag.
Jeg er super stresset over den! Skal nå at have klippet hår, plukket øjenbryn, finde tøj, sætte negle på. Samtidig med at jeg har Ida hos mig. Håber hun føler hun har lyst til at ligge og lege selv lørdag formiddag mens jeg gør klar. Det vil hun normalt gerne, skal selvfølgelig bare tjekke til hende engang i mellem og snakke med hende. Det skal nok gå det hele (:

Jeg er forresten en SERIØST serie freak! Som jeg skrev i den sidste så elsker jeg 'The Vampire Diaries' men jeg er også helt vild med; LOST, Friends, Sex and the city, How I met your mother, Two and a half men, Desperate Housewifes, King of queens osv osv osv. Jeg kunne blive ved!
Lige i øjeblikket er jeg ved at se LOST for 3. gang, I love it! :D Kunne godt tænke mig og se Game of Thrones, men skal lige tage mig sammen (:


- Talks <3

Kommentarer

  1. Har du så fået set Game of Thrones nu?

    SvarSlet
  2. JA, det har jeg ;) Begyndte sidste år, og har set alt hvad der indtil videre er udkommet

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag