De fleste mennesker er lige så lykkelige, som de selv beslutter sig til at være.

TIP:
BØVS: Mange klapper på ryggen eller på numsen, når barnet skal bøvse,
men det bedste er at klappe under numsen stille og roligt så kommer bøvsen opad.
- Desuden er babys lunger meget små, så for hårde klap kan få luften ud af deres lunger ret nemt.

---- Der er sket SÅ meget siden jeg sidst bloggede! Har ikke haft overskud til at skrive og har slet ikke haft min bærbar åben. Så beklager hvis bloggen i dag bliver lang :) ----

 #
10 hemmeligheder der indikerer, at du er mor og langt ude....
 
  • Du tager dig selv i at nynne en sang fra Bamse og Kylling (Kan ligeså godt være Teletubbies)
  • Du siger til din mand, at du lige skal lave tisling inden I kan køre.
  • Du synes det er sjovt at bruge fredag aften på ligegyldigt tv. (Kunne meget vel være 'Vild med dans')
  • Du er totalt mormor træt kl. 21., så du nærmest ikke kan overskue at børste dine tænder.
  • Du finder dig selv gøre al for meget umage i at synge 'Lille føl, ved du hvad' så det lyder fuldstændig som det du synes din egen mor gjorde, der løs 'såå kikset da du blev ældre (Altså 4 år)
  • Du tuder stadig over ingenting (Kronprinsesse Mary får blomster på tv, af en lille pige. nååårh)
  • Du har dårlig samvittighed døgnet rundt, uanset hvor meget 'rigtigt' du har gjort.
  • Du synes allerede tegningerne er ved at hope sig op, selvom 'baby' kun er 2 år.
  • Du vil for første gang i dit liv skide gerne have din familie tæt på.
  • Du kommer til at kysse så meget på de små dejlige tykke kinder efter det alt for lange putte ritual, fordi de er så søde, når de sover, at du kommer til at vække trolden igen. (årh for h...)
#
3 måneder d. 30/1. Havde i går besøg af sundhedsplejerske. 6,8 kg. 65 cm. Skal have sit første stik på onsdag.

 
Jeg fik ikke købt den stue, selvom jeg tilbød hende 3000 kr. for det hele.
Hun valgte ikke og svare tilbage, men det er hendes tab.

Har givet omkring 1.700 kr. for dem alle.
Regnede ud at det ville blive langt over 5.000 kr. hvis de skulle købes til normal pris.
De er virkelig lækre og super gode. Elsker at skærebrætterne er så bløde at skære i.
Jeg fik købt alle de lækre knive fra Bilka.
<<<<< 
     
    Købte det her tøjstativ til Ida, for 50 kr. i Kvickly. I LOVE IT!
    Har mere eller mindre styr på Idas dåb nu. Lokalet er fundet, det koster 200 kr. at leje og 500 kr. i dep. så det er jo vildt billigt! Er begyndt og købe ind til det, så jeg ikke skal købe det hele a' en gang.
    ALT skal være pink!
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
I går sorterede jeg IGEN IGEN Idas meget tøj. Det var virkelig hårdt!! Da jeg var ved at være færdig og stod med str. 50 i hånden kunne jeg godt mærke der var lidt tåre på vej. Puh hvor hun vokser! Men de sidste par dage har jeg købt halvdelen af Babysam. En masse lækre body'er, legetøj, natdragter og andre små praktiske ting. Der er SÅ meget på tilbud i babysam lige i øjeblikket, op til -70%. Virkelig lækkert at få en bunke børnepenge. De bliver brugt flittigt!!
Jeg manglede en Blu-Ray afspiller, så har været ude og investere i sådan en også.
PHILLIPS, til 499 kr. - Synes den er ok. bortset fra den larmer lidt.
 
-Vores fotografering gik SUPER godt i lørdags! Min tut var simpelthen så dygtig. Hun var bare så glad og veltilpas. Smilede og det hele. Hver gang der kom en blitz fik hun de største øjne og derefter et kæmpe smil! ih, det var bare lykken! (: Jeg havde jo vundet selve fotograferingen til en værdi af 1.500 kr. med i det får jeg et prøveark med 24 billeder, og så købte jeg selv et af billederne til 595 kr. Glæder mig SÅ meget til at få det hjem (: - Det var det mest fantastiske og største studie jeg nogensinde har været i. Det var virkelig flot! Med en masse forskellige afdelinger.
Billederne af os ligger ikke derinde, men det er værd smutte ind og kigge.
 
#
10 grunde til at du sikkert ender med at gøre det hele igen en dag

  • Mor alzheimer. Du har allerede glemt den værste del.
  • Du har brugt så mange penge på baby tøj og ting, at du har brug for en hel hær af babyer for at redegøre for de beløb, du så flittigt har brugt.
  • Det er en god undskyldningen for ikke at komme af med de sidste kilo.
  • Du har brug for en anden baby, så bedste forældrende ikke skændes over den du har.
  • Du troede faktisk ikke på, at man kunne blive gravid, mens man ammede.
  • Du vil have dine gigantiske bryster tilbage - for en hver pris!
  • Det er synd baby ikke får søskende; du ved, hvad de siger om enebørn...
  • Endelig må du få vin - du drak for meget...
  • Du er så træt, at du ikke kan huske, om du overhoved havde sex.
  • Du tænker: Så kan de vel for pokker underholde hinanden...
  •  
#
Den er genial! 20 kr. i Kvickly.
 Er blevet færdig med 'The Vampire Diaries' nr. 9 (Månesangen)
Så nu går jeg snart i gang med 50 Shades of Grey!! Can't wait!! (:
Prinsessen er hos sin far i dag til i morgen, så jeg skal tilbringe aftenen med en rigtig god kammerat, vi tager ud og spiser og så må vi se hvad der videre sker.
God weekend!
 
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag