Nogle kærligheds historier er ikke lange romaner, kun små noveller.

ATTENTION!
Billede af mit sår nederst på indlægget!
 
3 måneder!!  - Nej hvor er tiden gået stærkt og hvor er min lille pige dog bare blevet stor og stærk. Hun er virkelig det mest fantastiske lille væsen på denne jord.
Når de bliver 3 måneder er det tid til vaccination, 1 stik i hvert lår! MEN jeg slap for at skulle tude med hende. Jeg fik nemlig fjernet et modersmærke samtidig. Min mor var med os, så hun gik med Ida i et andet rum, fik bagefter af vide at hun havde grædt men ikke noget helt vildt, derefter faldt i søvn. Min dygtige pige. Lige nu er hun træt og vil rigtig gerne være sammen med sin mor. Nogle babyer får feber hen af aftenen når de er blevet vaccineret, tror ikke Ida får. (:
Ida Teresa Nissen
3 måneder
<3<3<3

Aftensmaden i går blev FANTASTISK!!
Haps Haps Haps! 
Havde lavet rigtig meget ris, så hummersuppen var nærmest en sovs. Det var virkelig lækkert!

- I aften står den på græske frikadeller med tzatziki og ris.
LOV TIL SELVFORKÆLELSE! :)





Det badested jeg har skrevet om før hedder forresten 'Hotel Norden', skal derned på mandag med min datter, mor, storebror, svigerinde, niece & nevø. Ida har lige fået sit pas i dag. Så glæder mig helt vildt til og se hvad hun siger til at svømme lidt rundt. Hun elsker jo at komme i badekar. Det er både med smil og en masse plasken, er ret sikker på hun vil nyde at komme i et større bassin (: Bagefter skal vi spise på 'Restaurant Hellas' - en græsk restaurant. Mmh, græsk mad <3

'NOTE TIL MIG SELV; Husk og kig op & sig tak.'
 
Ida og jeg skal bare hygge i aften og tage os af hinanden. Jeg er begyndt og få en smule ondt i mit sår, blev forresten syet med 4 sting, så den har ikke været helt lille. Jeg så den bagefter, FØJ!
 
- Talk <3
####

Endelig væk (:
 

Kommentarer

Populære opslag