Happiness is ... an inside job.

Jeg har nu 2 gange modtaget en besked på Facebook, fra 2 forskellige fyre, som jeg overhovedet ikke kender, med denne besked; "Har du hygget dig med din dildo?" Har bare tænkt wtf!? Den ene svarede så at han havde set et billede af mig på pointshop.dk hvor jeg holder en dildo. (For at få 10% af mine point tilbage skal man indsende et billede af det man har købt) billedet er alligevel 5 år gammelt - fedt at få respons på det nu! :D
"NOTE TIL MIG SELV; Pas på med hvad du poster på nettet!"

Jeg er vild med fisk og skaldyr, i sidste uge lavede jeg vildt lækker mad!

Opskrift:
2 skiver ristet franskbrød
2 kogte æg
2 små håndfulde rejer
Mayonnaise
4 skiver laks med dild
salt
Fremgangsmåde:
Smør LIDT mayonnaise på franskbrødet, del ægget i 4 og læg rundt på franskbrødet. Læg 2 skiver laks på, derefter rejerne. Drys med lidt salt. Haps Haps Haps!!

Brownie - Pulver kage fra 'amo'. Den er ok, bare en smule tør.
- Jeg erstattede vandet med appelsin, men smagen kommer slet ikke frem.
HPV-vaccine; Kom nu i gang tøser!
Fra 27. august 2012 og indtil udgangen af 2013 kan unge kvinder født i årgangen 1985-1992 blive gratis vaccineret.Vaccinationen gives i armen eller låret og kræver tre indsprøjtninger over et halvt år - anden og tredje indsprøjtning gives henholdsvis to og seks måneder efter den første.
Jeg har fået min den første og skal have nr. 2 i marts. - DET GØR IKKE ONDT! Så stop med at tud! Jeg er selv rigtig RIGTIG bange for nåle, men det er jo kun et lille prik også svir det en smule. Så det bedste I kan gøre er at slappe fuldstændig af og så kan I intet mærke.
Min dejlige trold (:
Så er det i morgen det går løs, Ida skal have sin 3 måneders vaccination. Puha! Men, inden hun skal stikkes skal jeg have fjernet et modermærke i hovedbunden!! Så det er både bedøvelse, fjernelse med en skalpel, så syes. Det ser jeg ikke frem til da! Men glæder mig til den kommer væk. Min mor tager med os så har jeg hendes hånd jeg kan låne (:
 
Vandt en Tassimo kaffemaskine i mandelgave til jul. Jeg er helt syg med den! Kapslerne koster lige omkring 50 kr. hvor der er til 8 kopper. Det er billigere nede i REAL i Tyskland, der koster de 35 kr. Jeg er mest til Café Latte med karamel. Mh! (:
 
- I aften står den på indbagt laks og hummersuppe, laver nok lidt ris til også. Glæder mig virkelig til og smage det! Det er færdiglavet så skal bare varme det op. Men skal da helt klart prøve og lave det fra bunden af en dag.
 
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag