The feeling of being a mom

Being a mom, 25 hours a day, 8 days a week, is an amazing life!
♥♥♥♥♥
 
Nyder i den danske sommer? Eller er I alle sammen stykket af til syden? Jeg nyder det i hvert fald! Men, hvis jeg havde haft penge til det, så var jeg sgu også rejst. Bare for at få noget luft og opleve noget nyt.
Har fået rigtig meget sol, så er ved at have fået en rigtig pæn farve. Tutten nyder varmen og friheden ligeså meget som mig, tror endda hun nyder det mere.
Vi var på stranden igen i søndags, hvor vi BEGGE var ude og bade. Jeg bader ellers normalt ikke i de danske have, men vandet var så lækkert og klart. Ida nød det bare, helt vildt!
Hun var også helt ude på det dybe, med hovedet under!
Så har vi fået opvaskemaskine!! FINALLY
Vi havde købt en brugt for 500 kr. kommer hjem og skal sætte den på plads og finder ud af at den er 1½ cm. for høj! Fuck... Jeg skynder mig og sætte den til salg på DBA til 400kr. og håber på en køber hurtigst muligt. I går skulle vi en hel masse i Sønderborg, så vi tager lige en tur i Elgiganten og kommer ud med en splinter ny opvaskemaskine. Kostede 2700kr. Det er ret mange penge ja, men så er vi da sikre på at den holder! - Godt med noget nyt engang imellem. (: Den anden opvaskemaskine blev solgt for 500kr. ;)
Derudover fik vi købt en fat Boy til prinsessen for hendes gavekort hun vandt i Sønderborgs Sødeste Baby konkurrencen. Den er hun glad for da! Nøj den er stor! :D
Yaaaay! ♥
Vi fik også købt kaninbur i går, 348kr. i Harald Nyborg (Det er på tilbud lige nu, normal pris: 498)
Så nu er vi klar til at få 2 kaniner på lørdag. Vi er ikke helt sikre på navnene endnu. Først snakkede vi om Louise og Sandra, nu snakker vi om Rebekah og Caroline. Men jeg ville gerne have at en af dem hedder Damon! - Det går Morten ikke helt med til det. :(
 
Har smidt 150 billeder til fremkaldelse, håber de er færdige i dag så jeg kan komme i gang med at få sat dem i vores tomme rammer og i fotoalbum. Glæder mig ufattelig meget til at se dem!! (:
 
Så har vi fået nyt gulvtæppe og ny kommode. Gulvtæppet er ret stort og virkelig lækkert at gå på, det er sort med en masse store røde pletter. Kommoden er antik-agtig i hvid, så tutten har fået den ind på sit værelse til tøj. Så bruger vi hendes gamle kommode i stuen til papirer and stuff og så ryger min anden træ-kommode-ting ud.
Ja, ja, ja! Billeder er lejlighed skal nok komme! Føler bare ikke vi er 100% på plads endnu.
 
Det var det for i dag.
- Talks <3


Kommentarer

Populære opslag