Eksamens stress

Undskylder mange gange for at jeg ikke får blogget særlig meget her i det nye år. Men jeg er simpelthen fyldt op med skole, eksamen og opgaver. Puh!

Vi skal op i naturfag her til områdeeksamen. Ikke fordi jeg har de store problemer med naturfag, men det stresser bare meget alligevel.

Så herinde skal I nok ikke regne med at se mig før jeg har ferie (Om 2 uger), hvor jeg derefter skal starte i praktik i Guderup - Hjemmepleje.

Mine venner derude skal nok heller ikke regne med at se for meget til mig.

Jeg skal have læst hele vores naturfagsbog (Som heldigvis ikke er særlig lang), Så skal jeg læse om naturfag i vores SOSU bibel og have fuldt op på mine egne notater.

Ønsk mig held og lykke
Husk og følg mig her på bloggen! (:



OBS OBS OBS:


Læs med næste gang, og find ud af mere om denne fotograf som tager billeder som dette fantastiske ovenover.
Har indgået et samarbejde med hende her på bloggen. 

- Talks <3

Kommentarer

  1. Øj, hvor jeg kender det - sidder midt i eksamner med en 7 måneder gammel baby. Spørg lige hvor stressende det er!

    PS. Din datter er helt vild sød (:

    http://thelifeproject.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Bedre sent end aldrig, UNDSKYLD det sene svar. Havde ikke set det :(

      - Puha, heldigvis er min datter noget ældre. - Men synes godt nok det hele lige var noget så uoverskueligt.
      Håber dine eksamner gik godt! (:

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag