HAPPY BIRTHDAY PÅ BLOGGEN!!


Nej GUUUUD!
I dag er det 1 år siden jeg startede bloggen op, hvor er det vildt! Tiden er godt nok gået stærkt!
Fandt det ved et tilfælde, da jeg skulle se hvor mange der havde læst mit seneste indlæg.

Fedt! - Så tænkte jeg nok hellere lige måtte skrive (:

Jamen Tillykke til min blog!! yay 

12.900 visninger på 1 år, 66 indlæg (inkl. dette) 5 læsere (Hmm!)

Som en lille gave til jer, vil jeg nu komme med 25 random facts om mig. Jubii! :D


1. Jeg er pisse bange for nåle, blod, insekter, mørke og fyrværkeri.
2. Jeg er skytte.
3. Jeg har 4 tatoveringer.
4. Har plads til 11 piercinger. 
5. Jeg er word og billedredigerings nørd.
6. Jeg er født og har boet de første 3 år af mit liv på Sjælland (Helsingør)
7. Mit ynglings dyr er elefant.
8. Jeg skal aldrig have kat igen. 
9. Mit nyeste crush er Alexander Skarsgård. 
10. Men Ian Somerhalder er stadig number 1!
11. Jeg er ikke særlig vild med svinekød - eller kød i det hele taget.
12. Jeg har engang arbejdet for DKBN.
13. Jeg er serie nørd! 
14. Jeg har været vegetar - men blev pisse syg af det.
15. Jeg har ikke drukket cola siden d. 31. august 2013.
16. Har en smadret ankel, fordi jeg væltede tilbage i folkeskolen.
17. Jeg elsker marcipan & chokolade - men kan ikke tåle det.
18. Min ynglings farve er lilla.
19. Jeg er faktisk ret awesome. 
20. Jeg kan ikke finde ud af at tegne!
21. Jeg har besøgt Holland x3, Cypern, Tyrkiet & Italien. 
22. Jeg elsker at læse bøger - det er som at komme ind i en anden verden.
23. Jeg har ikke gået i solarie siden 2011.
24. Vil rigtig gerne have den nye iPhone 5s Gold.
25. Det bedste for mig er, min familie 
<3<3<3

Tak fordi I ville læse med ! (: 
Er godt i gang med tema skrivning. Så jeg vil komme tilbage til mine skoleting. 

- Talks <3



Kommentarer

Populære opslag