Summertime

In your face, I'm happy
♥♥♥
 
I forgårs tog Ida, min mor og jeg til stranden. Virkelig lækkert vejr! Men klam strand... Ida nød at tulle rundt i sandet uden tøj på, NAKED FREEDOM! ;)
Vi havde hende også med ude i vandet, min mor hoppede i og tog Ida med sig ud og svømme lidt. Tutten ville slet ikke op igen :D. Jeg skulle godt nok ikke i da, jeg bader ikke i de danske have.
Vi blev der en times tid, Ida blev så træt så vi kørte hjem. Jeg.. er blevet mega solbrændt. -_-

I går, havde vi family-surprise dag. Min storebror og min svigerinde havde arrangeret noget for os. Vi kørte ned til Nørreskoven og så var der denne her fine forhindringsbane. Nøøø det var fedt! :D Jeg kom ind på 2. sidste pladsen, men Morten tog lige 1. pladsen. Der var præmier til 1. pladsen og 2. sidste pladsen, så kæresteparret hæv begge præmier med hjem. Morten vandt et spil som hedder 'sig noget' - det handler om at man skal sige en masse sandheder og hemmeligheder, så man kommer til at kende hinanden mere. Lige et spil for os! - glæder mig til at prøve det. Jeg vandt et spil petanque. Ikke for at være nederen, men det gik jeg faktisk til engang imellem da jeg var yngre!! Haha! :D
Anyway... Derefter fandt vi et rigtig hyggeligt sted hvor vi lavede snobrød, kæmpe marshmallows og grillede pølser. Rigtig hyggelig eftermiddag/aften med hele familien. Næste gang er det min mor som skal arrangere for os, vi ved allerede hvad det er, GOLFFODBOLD! :D Det har jeg endnu ikke prøvet, men ser meget frem til det! ;)

Fra vores strandtur
Fra Nørreskoven
(Jeg fik desværre kun billeder af hvor Ida soppede i vandet. Glemte min telefon inde på stranden da hun var ude i vandet.)

- I skal lige tjekke den her fede side ud. Der er vildt mange smykker til rigtig billige priser, klart et kig værd! -

Wup wup! Så er der ringridning i Sønderborg i weekend, skal derind om lørdagen, med Morten og en veninde. Yaaaaay! ;)
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag