it is ok not to give a fuck

Halløj du store verden.
- Hvor er livet fantastisk
Fantastisk kæreste og min lille yndige prinsesse som hver dag fylder mit liv med glæde (:

Vi kommer mere og mere fremad med vores nye lejlighed. Har ikke villet tage billeder endnu da der stadig står småting rundt omkring og fylder. Det har godt nok taget længere tid end regnet med -_-
 
Der er sket ret meget på det sidste, føler jeg render frem og tilbage konstant!
Min lillebror blev uddannet som Gastronom med speciale Cater, forrige fredag, så vi var til dimension på hans skole og i går holdt han en temmelig stor dimension fest. Ved ikke om det var min skyld det blev så stor en fest, for jeg havde presset ham lidt til at han skulle købe meget alkohol og at jeg nok skulle tage anlæg med. Men det var en fed fest! Han havde slået et stort telt op ude på græsplænen hvor han boede og så var vi nogle af 30 mennesker. Jeg havde fået lov til at tage to venner med, så det var rart. Omkring klokken 24 tog Morten, mine to venner, min lillesøster + kæreste, min storebror, min svigerinde og jeg hjem til Morten og jeg, vi drak lidt videre og spillede Nintendo 64, GUD jeg elsker den gamle møgbunke :D
 
Ida starter i dagpleje om 1 måned, fy'fan hvor går tiden dog bare pisse stærkt! Vi var til samtale hos hendes dagplejemor i torsdags. Sød og rar dame med et fanfuckingtastisk hus. wow! Ida bliver så den yngste ud af 4, Ida er 8 måneder og de andre 3 børn er fra 1 år og op til 2 år. Så hun har da nogle at se op til ;)
Vi skulle værre ved dagplejen klokken 9, men typisk mig, så går vi forkert fordi jeg har fået skrevet forkert husnummer ned, så efter at have spurgt 2 forskellige om vej ringer de fra dagplejen og spørger om jeg har glemt dem. Må så indrømme at jeg er faret vild... Samme dag skulle jeg til læge, men der skulle jeg så først være kl. 14.15, så Ida og jeg skulle have tiden til at gå. Vi går så derfor op til vores 'kæmpe gågade' hvor jeg går og tænker lidt over Nordborg. Nordborg kan beskrives som at der er så tomt i gågaden at man skulle tro det er en spøgelses by hvor butikkerne har glemt at lukke. Klokken 12 om middagen, dødt og tomt for mennesker. En så lille by at alle man møder hilser venligt. Indavl hele bundtet. Man kan gå på biblioteket og søge om boligstøtte fordi Nordborg kommune kun har åben 2 gange i ugen. De fleste af butikkerne af åben én gang eller få gange i ugen...
Jesus Christ. - Hvad har jeg rodet mig ud i?
Ida og jeg får købt fødselsdags gaver til min lillebror og lillesøster. Så er det tid til lægen. På vej derover kommer der en pige gruppe cyklende, hvor den ene af pigerne er ved at køre galt fordi hun vælger at kigge efter Ida med udtrykket 'Nuuuurh'. Oppe hos lægen får jeg min sidste HPV-vaccine og vi går derefter hjem. Hjem kære hjem, efter 6 timer ude at gå er det rart at komme ned og sidde.
 
Jeg har ikke rigtig shoppet for tiden. Men Morten har købt MarioKart Wii til mig :D Hurra for en dejlig kæreste
Ida har fået sin 3. tand, og kan se der er 1 eller 2 mere på vej. Kan ikke huske om jeg skrev dette i sidste indlæg, men hun er overalt nu. Kravle kravle kravle. Og rejse sig op af alt som så gør at hun vælter og får en masse blå mærker, hvornår lærer hun at holde balancen? :D
 
Har jeg fortalt at jeg er startet på en ny bogserie?

KØB BØGERNE HER: saxo.com
Kort om bøgerne : Skrevet af Alyson Noël
De Udødelige (original titel Immortals) handler om den udødelige pige Ever og hendes soulmate Damen, og deres problemer. Handler også om Ever's lillesøster Riley Bloom. Den omhandler paranormale emner. Bogserien indeholder seks bøger. Evermore, Blå Måne, Skyggeland, Sort Ild, Natstjerne og For evigt.
Man kan ikke fortælle så meget om dem uden at afsløre en hel masse. Men jeg elsker dem. Den første bog tog mig 6 timer at læse, kunne slet ikke slippe den! Er i gang med den 3. nu og er gået lidt i stå på grund af flytning. Jeg låner dem af en veninde fra min mødregruppe.
Lige et billede af den lille laps. Som sagt, hun er overalt ;)
Må hellere smutte nu, Morten har sat en film på og jeg følger ikke rigtig med..
- Talks <3
 
 

Kommentarer

Populære opslag