Hvis man lader som ingenting, ordner det så ikke bare sig selv?

Had mig for mine meninger og holdninger, I don't care.. I det mindste kommer jeg ud med hvad jeg føler og er ikke en tikkende bombe. - Zenia
 
Wow, jeg har så meget jeg gerne vil blogge om! Men mit hoved er så overfyldt, så det ikke kan komme ud. Det kan sammenlignes med en fyldt elevator, når alle vil ud på éen gang kan da ikke lade sig gøre...
 
Jeg har taget en stor beslutning, jeg ville egentlig vente med at fortælle det, til lidt senere, men her kommer det; Jeg har fået ny lejlighed! I Nordborg!! - Nordborg, som i dødens pølse og Zenia du kommer aldrig væk derfra igen. Men jeg kan mærke at jeg har brug for min mor og jeg har brug for ro i mit hoved. Jeg voksede selv op i Nordborg (Havnbjerg, samesame) og jeg elskede det, så håber da tutten vil synes om det også.
Har fået den fedeste lejlighed ever! 83 kvm. 3 værelser, galleri-gang, kæmpe stue, stor altan, mega køkken, helt splinter nyt toilet og lige det bedste af det hele, udsigt over Nordborg sø fra ALLE mine vinduer! Fantastisk! + alt det kan jeg se over til min mor fra et af vinduerne, det bliver skønt at have hende så tæt på.
Flytter ind d. 15. juni 2013. Glæder mig virkelig til indretningen, har så mange forskellige idéer. Spændende, spændende, spændende - Folk som skriver spænde pisser mig virkelig af.
 

Hvad vil du helst?

- Aldrig røre alkohol igen eller brække en knogle i kroppen, hver gang nogen siger skål?
(Til drengene)
- At græde uhæmmet under sex hver gang du knalder, eller at du kun kan få den op at stå, når du er iført selvsiddende strømpebukser og hofteholdere?
- At du skulle råbe "bøssekal!!!", hver gang du støder på en gruppe rockere, eller råbe "bombe" hver gang du skulle igennem check-in i lufthavnen?
- Køre i Lada resten af dit liv eller køre i en Ferrari, hvor du er nødt til at pisse i bukserne, hver gang du skifter gear.
- Ha' sex med din mor eller gi' din far et blowjob.
-  At du slår en ordentlig prut, hver gang du snakker med en lækker dame eller ha' pillede rejer i stedet for tænder.
- Aldrig røre ved eller komme i nærkontakt med en kvindekrop igen eller aldrig nogensinde røre ved dig selv igen?
- At du til samtlige jobsamtaler resten af dit liv skal slutte dine sætninger af med "Sieg Heil" eller klø dig selv herrevoldsomt i numsen, hver gang nogen taler til dig?
- Ha' billardkugler i stedet for øjne eller ha' røde pølser i stedet for fingre.
- Redde Gothams hvide ridder og håb, Harvey Dent, eller dit livs kærlighed Rachel?
Hahahaha
 
Fandt denne opskrift på msn.dk her sidst:

Morgenmad som slanker:

Havregryn med mælk og rosiner, og én kop kaffe.
Culturamüsli.
Rugbrød og et æg, 200 gram frisk frugt og en kop te.
Groft brød med 2-3 skiver mager ost og rød peberfrugt - eller syltetøj med mange bær og lavt sukkerindhold
1 banan, 1 skive grovbrød eller grovbolle med smør og 1 kaffe latte med letmælk
Lyder godt ikk'?

------------
Min fantastiske Twilight side har nået 11.000 likes, det er sindssyg uvirkeligt!! Startede den op d. 10 Juli 2012, så det er bare gået sindssygt hurtigt med at få så mange, men det har også været virkelig hårdt arbejde! Go check it out! ;)


Oprettede en side mere i går, sammen med 2 af mine admins fra ovenstående. Den kommer både til at handle om Twilight & The Vampire Diaries.


Ellers så har jeg brugt nogle dage ude hos min mor igen i denne uge, men var nødt til at tage hjem da jeg skal ned og underskrive min opsigelse i morgen og jeg skal have ringet til økonomisk sikring for at høre om de kan låne mig pengene til indskud, det ville kommunen ikke da jeg har et i forvejen. Alligevel ret træls når de får dem alle tilbage når jeg fraflytter denne i Sønderborg.  
Ida i hendes gåvogn og fik lige fat i mormor plante.
Fantastisk morgen udsigt fra min mors køkkenvindue over Nordborg sø.
Ida & Noah
♥♥♥♥
 
Talks <3

Kommentarer

Populære opslag