Baby, Im back!

Pause igen grundet jeg har besøgt min mor så har slet ikke haft min bærbar åben i 6 dage.. Er nu hjemme og nyder søndagen med min perfekte lille tut som har været på besøg hos hendes far i weekenden. Derfor greb jeg chancen og tog til fest hos en vidunderlig veninde. Super sjovt! Dejlige mennesker, alkohol, dans og sang. Det er så fantastisk at jeg har fået mig en veninde som hende. Hun er så god at være sammen med, kan snakke om alt, hun lytter, hun snakker, hun er sød og sjov! Fantastisk! (: - Det er faktisk en fra min mødregruppe så har ikke kendt hende særlig længe, men vi klikker bare så godt. Det var lige sådan en tøs som jeg gik og manglede i min hverdag ♥

Grunde til hvorfor jeg ikke gider være gravid igen:
1. Jeg havde mega kvalme de første 12 uger.
2. Jeg så bare fed ud og ikke gravid ud.
3. Vand i kroppen.
4. Man kan ikke passe sit tøj, bukser, bluser, bh'er, sokker, sko osv.
5. Følte mig helt ærligt flov over at være gravid.
6. Fik kvalme af bacon.
7. Folk som skulle hen og pille ved ens mave hele tiden!
8. Lægerne og jordemødrenes evige foredrag om hvor dårligt det er at ryge.
9. Jeg havde virkelig ondt til sidst.
10. Jeg skulle have hjælp til at få sko og sokker på.

Grunde til hvorfor jeg godt vil være gravid igen:
1. Den fantastiske følelse når tutten lå og sparkede.
2. Jeg tabte mig.
3. Jeg cyklede til lægen, jordemor og på hospitalet.
4. Jeg græd over alt.
5. Folk tog vildt meget hensyn.
6. Baby shopping.
7....
8....
9....
10....

^^ Nååh ja, jeg hadede at være gravid!
Købt i netto i Nordborg, 44 kr. pr. stk.
Købt i Netto i Nordborg, 35 kr. pr. stk. Skal bruges til al det tøj jeg har fået til tutten.
Fik igen igen sorteret i Tuttens tøj da det skulle pakkes ned i disse kasser ^^. Havde en MEGA sæk med størrelse 50-62, Så der røg bare vildt meget. Fyldte en kasse helt op med new born. 1 kasse med 1 år. 1 kasse med 2-4 år + jeg har sæk mere med 2-4 år, det tøj er jo sjovt nok lidt større så det fylder mere. Så jeg var i dag den glade giver af to store sække med pige tøj. More is coming soon! Str. 62 & 67.
Jeg grov sorterede helt vildt da folk synes det var rigtig øv at de ikke kunne købe noget tøj til den lille prinsesse da jeg havde fået SÅ meget. Da jeg sorterede det i dag var der rigtig meget af det jeg aldrig havde set før! Dumme pige som vokser så hurtigt! :(
 
- Der er faktisk ikke så meget mere at sige i dag. Så jeg smutter igen.
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag