The more you think you see, the easier it'll be to fool you

233 personer har læst min sidste indlæg! Hold kæft hvor er det vildt. Det er det mest læste indlæg på min blog!

Stay focused on the positive,
Because you can accomplish a lot, if you move past things that worry you!


Siden sidst er der mange som har stillet spørgsmål til mit indlæg, om det var dem jeg mente osv. Jeg har svaret ja til alle som har spurgt, for de har på en eller anden allesammen påvirket mig på en negativ måde hvor jeg er blevet såret. Men også fordi jeg i det sidste indlæg ikke kun snakker om mig selv, men også hvordan folk skal tænke over hvordan de er overfor andre end lige mig.
Der er rigtig mange som har skrevet nogle utrolig søde beskeder til mig både folk jeg kender, men også fra folk jeg overhovedet ikke kender. Jeg er evigt taknemmelig for hver og en. De varmede utrolig meget på en ellers rigtig trist dag. Så tusind tak, alle sammen!
Jeg føler også at mit indlæg har haft stor indvirkning på en masse personer, da der allerede er mange, som er blevet mere opmærksomme på mig, og lytter til mig! - YES, budskabet var nået. og TAK!

- Jeg fik aldrig fortalt om den fest vi holdt for Ida lørdag d. 2. november og ej heller studieturen. Så her kommer det:

Idas fest
Stod tidligt op så jeg og min mor kunne færdiggøre kagen og lave pålægspiger. De blev bare super fine, og smagte fantastisk! Gæsterne kom klokken 12, hvor vi så begyndte at pakke gaver op. Shit hvor fik hun dog mange ting. Mange af tingene var noget jeg havde ønsket mig til tutten. Her kommer alle gaverne de: 3 forskellige kasser lego duplo (Alle nogle som jeg selv har været ved at købe) en mega lækker flyverdragt, 2 dukker, knop puslespil, en syngende fisk, cd'er, tøj og penge.Så puha nu har hun eddermane meget legetøj, det er fuldstændig åndssvagt. Men ja. Har nu rykket en rumdeler ind på hendes værelse så der er plads til det hele. Forkælede lille dame. Efter gaverne spise vi og børnene legede lidt bagefter. Så var det tid til kage og midt i kagen går jeg ud og henter de sange jeg har skrevet! Var mega stolt over at jeg havde skrevet en sang til hende (: . Ellers var det bare hygge. Om aftenen kom vi dog til at drikke lidt - meget.. Men sådan er det ! Alt i alt, en fantastisk dag .

Studietur
Kørte direkte til Havnerundfart, hvor vi havde en lille smule fritid, så mig og en anden gik os en lille tur rundt i Københavns gader. Efter havnerundfarten skulle vi se gobelinerne, som jeg så sidste år. Vi tjekkede ind på Danhostel kl. 16, hvor vi derefter havde fritid. Jeg hastede ned til rådhuset for at mødes med en veninde. Vi fik ca. 1 times tid sammen, men det var virkelig dejligt at se hende igen. Jeg mødtes med nogle andre fra klassen til aftensmad og så må man ellers nok sige at vi gav den fulde gas i byen. Fy for helved hvor var jeg hammer stiv. Jeg formåede endda at vælte inde på rådhuset og lave en kæmpe bule i mit knæ. Tømmermænd dagen efter, ja det må man ellers nok sige da! Vi skulle ud og se Christiania, som jeg også så sidste år, men det er så fantastisk at besøge det sted. I mit næste liv, vil jeg bo der! Derefter kørte vi til Fisketorvet og var der 1 times tid, og så kørte vi hjem. Virkelig en helt igennem dejlig tur, som jeg ellers havde frygtet ville blive noget lort. Så er meget overrasket og lettet.
 Lige et par billeder fra Idas fødselsdag






Ellers er alt som det plejer her i vores hjem med min lille familie. 
Kun 193 dage til jeg er udlært Social- og sundhedshjælper!! :-D

- Talks <3




Kommentarer

Populære opslag