Strong is the new sexy


Aloe Vera - Wellness party 
Holdt jeg i lørdags hjemme hos mig selv. Til trods for et par afmeldinger få dage inden, så nåede vi da at blive 7. Det mest trælse ved at folk ikke kan finde ud af at afmelde i ordentlig tid, er at man ikke kan nå at invitere andre. Men nok om det.
Det var bare super hyggeligt. Havde lavet mini cupcakes og små chokolade skåle med frugt og vaniljecreme. Min lillebror kom med en pålægsmand . Derudover havde jeg sørget for kaffe og the.
Hende som kom opstillede alle hendes mange produkter og så kunne vi gå og se og prøve og samtidig spørge ind til de forskellige ting. Hun havde også en massagestol med, så mens der var en der blev masseret på ryggen, så masserede jeg de andres arme. Selvfølgelig skulle jeg jo også selv lige masseres på ryggen . Mmh! Jeg fik købt 2 vildt lækre cremer - venligst sponsoreret af min dejlige kæreste. Tak skat! 
som værtinde gave fik jeg en desinfektions gel, en læbepomade og et gavekort til massage. Udover det så fik vi alle 100 kr. rabat ved næste massage hos hende. Lækker lækker!

Buzzador 
Uh yeah! Jeg skal teste Vanish!! Hvor er det fedt. Har virkelig håbet på at jeg fik lov til det, lige siden jeg blev buzzador. Så jeg fik buzzet for de fremmødte i lørdags, hvor de alle fik en gratis vareprøve med hjem. Jeg har ikke lige selv haft mulighed for at teste det helt endnu, da vores vaskemaskine i opgangen har været optaget hele weekenden. Men skal vaske i dag, så der kommer lige en anmeldelse i morgen engang.

Ida
Min lille putteprinsesse. Gud hvor er hun dejlig for tiden, vil bare putte hele tiden og vise hvor dygtig hun er.
Hun er virkelig dygtig og kan efterhånden sige mange forskellige ord. 'Hej' når jeg henter hende i dagplejen. 'Yay' når vi hører musik. far, mojn, ses, hallo, osv. Og hun er fuldstændig grinefærdig når far leger løve med hende. Det er så dejligt at se på. Hun mangler at få 4 tænder, kindtænderne, og så er vi færdige med det pjat. Dejligt at have det overstået så hurtigt!!

Jeg prøver at få google+mærke (Der hvor man trykker så I følger mig), men jeg kan ikke helt finde ud af det. Så please, skriv til mig på facebook Zenia Barbara Olsen, og lige guide mig igennem. Jeg giver et shout-out på min blog til den som hjælper mig helt igennem det.

Det var vidst alt for i dag.
- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag