Bake me!

You are stronger than you realize.
Wiser than you know.
What was once your life, is now your legend.
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
Takker vejrguderne for dette vidunderlige fantastiske dejlige vejr!
Jeg er vel ikke den eneste som nyder det fuldt ud? ;)
 
Morten og jeg dragede til Lunderskov forrige weekend, mens prinsessen blev passet af farmor. Vi skulle en tur op og besøge Mortens søster og svoger. Planen var at mændene skulle fuge og tøserne skulle drikke drinks i pool. Det blev til: Morten åbnede den første øl kl. 10.30. Mændene kom i gang med at fuge og tøserne sad på terrassen og drak kolde øl. Deres pool var desværre gået i stykker så vi måtte nøjes med en parasol. Inden vi fik drukket for meget skulle vi ud og handle, her løb vi "desværre" ind en veninde til søsteren som gav os den ordre at komme ned på den lokale kro. Well, what you gotta do? - Vi handlede færdig, læssede af, drak flere øl og gik glad og munter ned på kroen ved en 14 tiden. Flere øl røg indenbords. Vi var hjemme igen omkring kl. 16 hvor der også var gået øl i den derhjemme hos mændene. Vi fik aftensmad og så videre med øllene. Spillede lidt druk spil og tog tidligt ned på kroen igen. Omkring kl. 1, følte jeg bare sådan for at udleve en drøm! Jeg skulle bestille deres dyreste whisky! 25 kr. kom jeg af med og jeg gik glad i gang med denne whisky som stank som bare fanden, men smagte endnu værre! Fy'fan hvor var det klamt! Det endte med at klokken 2 spurgte jeg Morten om vi ikke godt kunne gå hjem, for jeg havde det ikke særlig godt. Hjem kom vi og jeg sagde Goddaw til toilettet 3 gange. FØJ!
Jeg havde de mærkeligste tømmermænd dagen efter, sad bare og rystede ......
Vi fik 2 smukke kaniner med hjem
Rebekah & Caroline
Der er noget race i dem, men skal lige høre præcis hvad det er.
Vi tænker at vi på et tidspunkt skal lave unger på en af dem. Så hvis du til den tid er interesseret så let me know. (:
Rene Fris produkter!
10 kr. pr. stk.
I en eller anden butik i Lunderskov. ABC? Kan det passe?
 For meget facebook?

Er jeg den eneste som tænker hver gang man ser reklame for facebook: Ej nu stop! ?
Synes godt nok at alle diverse sider reklamere for deres facebook på alle deres produkter.
Billedet øverst er faktisk fra en pakke toiletpapir....
wtf?
 
Sko til Ida, fik 2 par for 150 kr. i den skobutik som ligger i Guderup.
- De andre par sko er inde på prinsessen værelse hvor hun ligger og sover lige nu.
I weekenden skal vi til Herning. Mortens anden søster arbejder i Jyllands Park Zoo som vi skal op og besøge i morgen, med prinsessen. Glæder mig godt nok til at se hvad hun siger til alle de dyr! (: .. Vi skal overnatte hos søsteren og køre samlet til Kolding og får hende indlogeret på skolehjem, hvor vi derefter skal ud og spise og fejre deres Mors' fødselsdag. Skal nok blive en god weekend!
 
Ja, i går fik jeg støvsuget og gjort hovedrent, har et rigtig dejligt hjem nu. I dag vasker jeg tøj og skal have pakket til i morgen. + vi skal lave pølsehorn og mini pizza'er til turen. I love my life.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Alt går bare så fantastisk lige nu. Prinsessen er fantastisk, kæresten er fantastisk, mit humør er fantastisk. Kan ikke bede om mere.
 

 Hun blev 9 måneder d. 30/7 og starter i dagpleje på mandag.
Min store pige.
 
God røv og god weekend!
 
- Talks <3
 

Kommentarer

Populære opslag