13 dages kuren

Fra d. 1. september 2013 starter jeg på 13 dages-kur. Det bliver sindssygt hårdt og jeg har tænkt mig at blogge om det hver eneste dag. Mine tanker, hvordan jeg har det og alt det andet som sker med min krop på de 13 dage.
Det er en kur man kun må tage 1 eller 2 gange i året, da den er ret voldsom. Det er ikke en kur man bare sådan lige skal tage for sjov. Det er en booster til at komme i gang med en livsstilsændring med henblik på at tabe sig yderligere. Man taber sig mellem 7 og 15 kg. på de 13 dage. Kuren ser sådan ud:

1+8. dag.
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker.
Middag: 2 hårdkogte æg, 1 tomat, dampet spinat.
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) med citron eller olie.

2+9. dag.
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker.
Middag: 1 skive pålægs skinke, 1 bæger yoghurt.
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) med citron eller olie

3+10. dag.
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.
Middag: 1 tomat, kogt selleri/blomkål, 1 stk. frugt.
Aften: 1 skive pålægs skinke, 2 hårdkogte æg, salat (kinakål) med citron eller olie

4+11. dag.
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod, 1 lille bæger hytteost.
Aften: 1 dåse frugtsalat, 1 bæger yoghurt.

5+12. dag.
Morgen: 1 stor revet gulerod med citron.
Middag: 1 filet kogt mager fisk med citron.
Aften: 1 stor engelsk bøf, salat (kinakål) med citron eller olie.

6+13. dag.
Morgen: 1 kop kaffe/te, 1 stk. sukker, 1 stk. ristet brød.
Middag: 1 hårdkogt æg, 1 revet gulerod.
Aften: 1 stk. kylling, salat (kinakål) med citron eller olie.

7.dag.
Morgen: 1 kop kaffe/te
Middag: 1 stk. grillet kød (lam/kalvekød)
Aften: 1 stk. frugt.

Du må ikke bruge nogen form for krydderier og kødet skal tørsteges. Det er vigtigt at drikke mindst 2 liter vand om dagen.

Så kryds fingre for mig, og læs med hver dag fra d. 1. September. (Jeg vil blogge om aftenen efter mit sidste måltid.)

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag