Renovering

Vi er jo i gang med en mindre renovering af 2 pige værelser og 1 soveværelse. 
Vi har en kæmpe stue, så den ene halvdel laver vi om til soveværelse. Det kræver at vi får sat nogle vægge op og får malet. Ida får så vores tidligere værelse, og her skal alt indretning laves. Glæder mig så sindssygt meget. 
Jeg har været i gang med at spraymale nogle af møblerne i dag. 

Lidt af de ting jeg har fået ordnet i dag. 

Amagerhylde

Jeg har haft den stående i jeg ved ikke hvor lang tid. 
Fandt den frem her sidst og tænkte den kunne bruges på Idas værelse, havde en sølv spraymaling stående og så fik den lige et nyt liv. 

Møbler 

Fik de her møbler af min svigerinde til Idas værelse, havde allerede der tænkt de skulle males, da de ikke længere var særlig kønne, men brugbare. 
De skal lige have en gang mere når jeg får købt mere maling. 
Udover spejl og skuffebord, så er der en firkantet hylde og en aflang dvd hylde. 

. Lænestol

Udover de ting, så købte jeg for nogle år siden en gammel lænestol som virkelig godt kunne bruge en kærlig hånd
Betrækket er revet af, og vi er ved at skille den ad. Skal købe nyt stof i morgen. 

Jeg elsker DIY projekter, kan godt lide når man har sat sit eget præg på tingene. 


- talks <3

Kommentarer

Populære opslag