VANISH

Anmeldelse af Vanish

Jeg var jo så heldig at få lov til at teste Vanish !



- Det er fantastisk! Det tager alle pletter.


Stofble med: Rødvin, rødbedesaft, cola, remoulade og ketchup. 
Efter den første vask var alt væk, undtagen rødvinen! Jeg måtte så tage sprayen i brug 
På med det og så ind i vaskemaskinen.

Her er resultatet! 

Det er fuldstændig væk!! 

Fantastisk middel i mod pletter. 
Har haft meget stor gavn af det, i sær når jeg har en lille krudtugle på 13 måneder som elsker at svine sig selv. Efter jeg begyndt at bruge vanish, har jeg ikke fundet én eneste plet på vores tøj. Det er så fantastisk!

Nemt og enkelt! 

- Som buzzador, får man lov til at teste og afprøve en hel masse forskellige ting! Jeg har indtil videre testet: Vanish, Veet easy wax, Spinnup og Storytell. Det er 100% gratis! De eneste krav er at man skal buzze med sine venner og uddele viden. Derefter så rapportere tilbage til Buzzador. 
Kunne du tænke dig at være en del af teamet? Så kontakt mig nu. Smid en kommentar her i bloggen, eller kontakt mig privat på facebook, Zenia Barbara Olsen 

TÆNK PINK!

Kommentarer

Populære opslag