Alle folk vil tro på hvad du siger, så længe det er en kompliment

Ej hvor er det sindssygt! Mere end 12.000 visninger på min blog. Tusind tak allesammen. Det er så vildt!
Det her mit 60'ende indlæg, som nok bliver lidt langt da jeg er ret bagud ! (:

Jeg er syg ! :( Har lagt med influenza siden lørdag og det er sååå sygt! Er gået glip af så meget i skolen. I denne uge har vi speciale fag, hvor jeg har: Borgere med psykiske lidelser. Jeg kan ikke bestå fordi jeg ikke har været der, så jeg skal skrive en opgave om det i stedet. øv!
Havde virkelig set frem til det emne, og nu går jeg glip af det hele :(

Fødselsdag på søndag, 23 år. wuhuu. Glæder mig rigtig meget, har inviteret omkring 15 mennesker.... Håber jeg når at blive rask!

Er igang med 2 kampagner som Buzzador, den ene er jo Vanish som jeg har skrevet lidt om før, er stadig igang med at teste. Jeg er også blevet valgt til at buzze om Spinnup.

SPINNUP


Grib chancen for en kontrakt og få en pladekontrakt hos verdens største pladeselskab. Talentspejderne i Spinnup har et nært samarbejde med Universal Musics egne A&R, som lytter til indsendte demos og fører nye kunstnere frem. De kunstnere, der bliver opdagede af talentspejderne i Spinnup, kan bl.a. få hjælp med feedback, markedsføring og promotion.
HURTIGE FACTS 
• Spred din musik på Spotify, iTunes, Wimp, Amazon, Google Play og Rhapsody.
• Behold alle dine rettigheder.
• Behold 100% af dine royalties.
• Bliv opdaget af talentspejder fra Universal Music.
• Få styr på salg og fra sociale medier.
• Skab en profil til at markedsføre din musik.

Jeg har fået lov til at forære en gratis single release for et ubegrænset antal venner. Skriv en kommentar til dette indlæg, eller kontakt mig på facebook Zenia Barbara Olsen
___________________________________

Jeg har fået mine to dejlige produkter fra Aloe Vera 
Hvis man blander de to, så bliver det til en helt fantastisk lækker natcreme. 

Så har jeg købt en ny neglelak med tilbehør. 
40 kr. i Kvickly





















1. Påfør lakken.
2. Sæt fingeren med den våde lak ned i en af dutterne med glimmer.
3. Tryk let med en finger.
4. Lad tørre, op til 15 minutter.
Personligt synes jeg det er utrolig nemt, men det er træls at have på neglen da det sætter sig fast i alt. Tror det vil være rigtig pænt hvis man påføre lakken på alle 10 fingre, og kun udvælger 1 eller 2 negle at påføre en glimmer på.

Så blev det December. Utrolig det allerede er d. 4. !! Min fødselsdag om 4 dage og jul om 20 dage!! 
Ida har fået en pakke kalender af hendes mormor. Hun er helt vild med den, men det er meget svært for hende at forså at hun kun må få éen pakke om dagen. Hun har selvfølgelig også fået en (2) chokoladekalendere. Har hængt den ene op i stuen under Mortens chokoladekalender. Hun kan godt finde på at gå hen og pege, men igen. Kun éen om dagen. Lille mus da. :-D . Vores dagpleje mor fortalte at hun sagde Mojn i dag. 
Med hendes pakke kalender
Havde lige lyst til at kravle ind i skabet


I mit blogindlæg 'er jeg så lille', der nævnte jeg at jeg aldrig har åbnet mig 100 % for en person. Det passer ikke. For det har jeg faktisk engang gjort. For nogle år tilbage. Vi er dog ikke venner den dag i dag. Wonder why.  - Synes lige jeg ville nævne det, da jeg kom i tanke om det tidligere i dag. 
Kalenderlys
Nå, synes allerede indlægget er blevet for langt. Mangler stadig at give en anmeldelse af 'Prison Break' og 'The Starving Games' Men det må vente til næste gang, hvor jeg forhåbentlig også kan give en anmeldelse af Vanish. 

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag