Bye Bye 2013!

Jeg burde have helt vildt dårlig samvittighed over at jeg ikke har skrevet God Jul til jer herinde. Men jeg forsøgte faktisk! Jeg prøvede at blogge fra min iPhone, men den ville simpelthen ikke smide indlægget op. Efter en masse forgæves forsøg på at gøre det med en computer i stedet, så måtte jeg desværre opgive..

Puha, december måned er forbi i morgen var. Jeg mangler at få blogget fra ALT hvad der er sket!

Jeg havde fødselsdag d. 8. december og sikke nogle dejlige gaver jeg fik:
Turbie twist
Chokolade Kurv
Carry's dagbog
Gavekort til frisør
Billede ramme, plads til 10 billeder, står skrevet med store bogstaver: FAMILY
Lækre produkter fra Badeanstalten
En hovedpude
Tørklæde
Øreringe
- Kan ikke huske flere, men tror heller ikke der var mere? :D

Morten havde fødselsdag d. 22. december. Jeg havde købt ham en halskæde med 2 dogtags. Et hvor der står : Morten Nissen, den anden står der: You are my first hero.

Så var det igen tid til gaver d. 24. december. Julen blev holdt hjemme hos min storebror og min svigerinde. Hele familien samlet.
Af gaver fik jeg:
En racelette
Danskere ombord på Titanic
Øreringe
Hånd og fodaftryk af Ida
Badeskrubbe-ting
Shampoo
Turbie Twist
- Det var vidst det.

Ida fik godt nok også mange gaver! 
4 æsker duplo
Vinterjakke
Børne computer
Lege tastatur
En-eller-anden lille musik bil
Tøj
Tummy Stuf - til opbevaring af legesager eller kan bruges som pude eller en stol
- Kan ikke huske mere (:

Ferien har bestået af afslapning og konstant familie besøg. I går fandt jeg endelig tid til at få skrevet 2 af de 3 opgaver jeg har fået for i juleferien.

Nytåret skal fejres sammen med nogle awesome venner og min dejlige familie.
Vi starter med at spise og hygge hos Mortens mor. Hun er så dejlig at hun passer Ida, så vi kan tage videre og party. Det skal nok blive godt da!

Året 2013 har været fuld af en masse nye ting i mit liv. 
Jeg har fulgt min lille datters udvikling, og ser hvilken dejlig pige hun er ved at blive. - Det har været intet mindre end fantastisk!
Jeg har fået mit livs kærlighed tilbage i mit liv - my soul mate <3
Min fantastiske familie har taget kærligt imod os ude i det lille Nordborg. - Jeg vil aldrig bytte jer for noget!
Jeg har fået nogle fantastiske nye venner, men især en har sat sine spor i mig!
Tina Fromm Petersen, tak fordi du er som du er! - Jeg elsker dig!

Er samtidig genoptaget på min uddannelse, færdig maj 2014, det bliver så fedt endelig at kunne kalde sig noget og at man blev færdig!

Alt i alt, et fantastisk år 2013. Jeg kunne ikke ønske mig et bedre år.

Godt nytår herfra! Vi ses i år 2014 
Pas på jer selv derude. (:

- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag