Så gi'r Bodil sørme et blæs!

Puha sikke et vindpust vi får var?
Vi har fundet ud af her til aften at vores vinduer overhovedet ikke er tætte. Det suser ind med iskold vind. Puuuh :(

Jeg kom i skole i dag, Juhuuu! Stadig møg syg. Vi skulle så en tur til Haderslev for at høre om en café som har besøg af alle mulige mennesker, dog mest mennesker med psykiske problemer. Vi havde fri bagefter. Så jeg er i Aabenraa igen kl. kvart i 12. Sætter mig op i cafeteriet med en anden som var med i den bil tilbage fra Haderslev. Kender hende overhovedet ikke og har aldrig snakket med hende før. Men vi sidder og deler pomfritter og snakker. Rigtig hyggeligt.
Mødes så med min søster hvor jeg få byttet en kjole jeg havde købt i H&M. Den var vildt flot. Men sad bare ikke særlig heldigt på mig.
Nu venter jeg spændt på at finde ud af om jeg skal i skole i morgen

Jeg har lovet jer 2 anmeldelser.

Prison Break
Serien handler om to brødre, den ene er blevet dømt til døden for en forbrydelse, han ikke har begået, og den anden er et geni, som udtænker en kompliceret plan for at redde sin bror ud af fængslet.
Den er super god, og møghamrende spændende! Dog er den meget forudsigelig.
Du skal se den hvis: Du er til spænding og action!

The Starving Games
I denne Hunger Games paradi skal Kantmiss Evershot kæmpe for sit liv i de 75. årlige Sultende Lege, hvor hun kunne vinde en gammel skinke, en kupon til en sub fra sub-way, og en delvist spist syltet agurk.
Virkelig en morsom og åndssvag film.
Du skal se den hvis: Du bare elsker parodier!

Tjek lige Thehillywoodshow, de har lavet en ny parodi på pirates of the caribbean. Rigtig god! (:

Ellers intet nyt herfra.
Husk at læse mit sidste blogindlæg for at læse mere om SPINNUP, hvis du gerne vil have en gratis singlerelease.

- Talks <3



Kommentarer

Populære opslag