Give me a chance, and I will show you why.

Døm mig ikke på forhånd!
- Du ved ikke halvdelen af hvad jeg har prøvet,
Der er en grund til jeg gør som jeg gør,
Der er en grund til jeg er som jeg er...
 
 
Guuuud, det er længe siden jeg har skrevet herinde! Har haft så mange ting at lave og så mange ting at tænke på.
 
First thing first! Har fået mit livs kærlighed tilbage i mit liv, kunne ikke være mere lykkelig. Endelig bliver min familie samlet. [Indsæt-overlykkeligt-happy-face-her]
Og jeg skal snart flytte, jubiii! D. 15/6 er det bye'bye Sønderborg og hej'hej Nordborg. Føj det bliver godt at få noget ro i sit liv.
 
Min top 10 over ting jeg hader ved personer:
1. Folk som taler nedladende.
2. Mænd som sidder ned og tisser.
3. Folk som tror de er bedre end andre.
4. Folk som poster 10 gange om dagen på facebook.
5. Folk som skriver pisse surt.
6. Folk som bare ingen situations sans har.
7. Folk som skal kritisere ting som andre godt kan li'.
8. Mænd som kommer til skade og man derefter skal have ondt af dem.
9. Folk som røre ved mig i byen.
10. Folk som tror de har prøvet mere, fordi de sidder og kæfter op om det konstant, i forhold til andre som ikke føler dette behov for at 'blære' sig.
Igen, læs det første jeg skrev på min blog ^^
 

I SHOPPING

IKEA



 

H&M
Sat ned til 170 kr.
Har købt en masse andet i H&M, men har ikke kunne finde billeder.
Shorts
Top
2 kjoler
Smykker
2 par sko
Taske
Pung
+ En over lækker læderjakke til Ida som hun dog først kan passe når hun bliver 2.
 
Har fået købt en 'ny' autostol til Ida for 250 kr. den er brugt men er så god som ny. Har overhovedet intet i mod brugte ting, bare det ikke er service. Nyder at kunne spare så mange penge! (:
 
Ida's dåb gik perfekt. Hun fik så mange fine gaver. Det gik godt i kirken, overhovedet ingenting med prinsessen udover at hun var meget træt, men utrolig nysgerrig. Festen var rigtig hyggelig, havde købt nogle små ting til alle de børn som var med og de nød det. Maden var rigtig lækker. Leveret fra Kværs kro. ca. 1.700 kr. for 20 kuverter.
Skønne unge
♥♥♥
Jeg vil smutte igen.
Talks <3

Kommentarer

Populære opslag