Dagene derpå

Den sidste uge har været noget af en omgang. Alle de tanker om det der sket har været uudholdelige!
Heldigvis har jeg nogle perfekte veninder som har været rigtig gode til at støtte mig, være her for mig og spørge hvordan jeg har det. Min familie har også været fantastisk. Jeg kunne ikke ønske mig mere.
 
Det er nu en uge siden. Dagene lige efter var rigtig slemme. Når man først skal omvende hjernen og sin krop til at man ikke længere skal være mor en gang til. Jeg nåede jo allerede og ligge fremtidsplaner for min lille familie på 3 personer. Så når jeg tænker fremad igen, skal jeg lige trække 1 person fra. Det har ikke været sjovt!
 
Det går bedre nu, men jeg mangler det stadigvæk. Jeg har ikke rigtig haft lyst til at være sammen med andre end en af mine rigtig dejlige veninder, hun er så god til at få ens tanker et andet sted hen og det er lige hvad jeg har haft brug for.
 
Jeg var blevet inviteret til fest i weekenden, men jeg kunne slet ikke overskue det. Derfor fandt jeg ud af noget med en veninde ^^. Det blev så til noget fest alligevel. Det var super hyggeligt og mine tanker befandt sig et helt andet sted.
 
Tutten har været på påskeferie hos hendes far, hun kom af sted en dag tidligere, da min verden brast helt sammen i torsdags. Oveni alt det andet kom der også lige en masse pengeproblemer ind i det hele. Så fredag brugte jeg på at ligge puslespil på 1000 brikker. JA! Jeg blev overhovedet ikke færdig, men sad med det fra kl. 16 til kl. 1. Det var den bedste måde at få sine tanker væk på. En ordentlig pause. Så dejligt.
 
Mit bedste råd til kvinder som har været ude for det samme som mig er;
- Få dine tanker væk, det nytter alligevel ingenting at sidde og tænke på det konstant og hele tiden. Det er lige til at sende dig ud i en depression.
- Hold dine bedste veninder tætte til dig, vær ærlig overfor dem og sig du har brug for dem, så vil de også være der!
- Undgå alkohol, det kan gå galt! - Det gjorde det heldigvis ikke med mig, da dem jeg var af sted med var nogle super dejlige mennesker.
- Hvis du har behov for at rase fuldstændig ud, så gå ned til vandet og kast en masse sten i havet. Tag evt. en tusch med og skriv dine følelser ned på dem, kast dem derefter så hårdt du kan ud i havet.
- HUSK, du har en familie som garanteret også vil være der for dig.
 
Det hele ser sort ud i starten og det er pisse hårdt. Men det bliver bedre med tiden.
 
Tak til dem som har støttet mig, spurgt til mig og været der for mig!
♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag