The Baby Diaries

En baby's dagbog

25-4-2013

Vågnede klokken 06.30, smed mor ud af sengen for at lave mad til mig, da mor kom tilbage med maden var jeg faldet i søvn. Sov en time mere og så kom mormor ind og hentede mig. Sad og hyggede og legede med mormor mens mor sov lidt videre. Mor stod op og gav mig havregrød, men jeg var sååå sulten og træt at jeg bare ville have en flaske og så ind og sove igen.

Jeg sov et par timer.
Da jeg vågende legede jeg med mor og gik rundt i min gå vogn. Mor sang også sange for mig.
Så var det tid til at komme i bad, både mor og jeg på samme tid. Jeg lå nede i badekaret mens mor stod under bruseren. Det var sjovt som vandet fra bruseren sprøjtede over i hovedet på mig.
Da vi var færdige med badet blev jeg rigtig træt, ville have en flaske og så sove.

Jeg sov igen et par timer.
Legede med mor. Jeg fik også yoghurt og kiks, yoghurten kunne jeg ikke li' så det spyttede jeg tilbage i hovedet på mor. Vi så noget fjernsyn og jeg hyggede ved mor. Mor prøver hele tiden at få mig til at grine. Jeg grinede for første gang i går og mor var tæt på at græde fordi hun synes det var så sødt. Men jeg er meget træt i dag, så har ikke lyst.
Far kommer hjem til os om 1 time, så kan jeg lege lidt med ham indtil kl. halv 8 hvor de kører mig hjem til farmor for at blive passet mens mor og far skal i biografen.

Jeg elsker at drille mor, når hun ligger mig ned på gulvet vender jeg mig om på maven med det samme, og så bliver jeg sur. Jeg gider ikke bare ligge der. Jeg vil ud og kravle, men ved ikke hvordan. Mor har prøvet og vise mig det - men hun lignede bare en forvokset baby da hun rendte rundt på alle fire og sagde "Sådan gør du skat". Dumme mor...!
Hun bliver også ved med at rører ved mine to tænder, tror hun bare de forsvinder når de er kommet så langt op? Den første jeg fik for mange måneder siden, forsvandt godt nok, men den var slet ikke så langt fremme som dem her. Er nu også begyndt og børste tænder, det er rigtig sjovt! Tandpasta er noget underligt noget.

Jeg vil prøve og sove en times tid inden far kommer.

I Love The Baby Life

- Ida <3

Kommentarer

Populære opslag