Året der gik, 2015

2015 er snart overstået. Jeg vil derfor skrive en kort oversigt hvad der skete for mig i 2015.

- Året 2015 starter var jeg allerede gravid & sygemeldt med svær bækkenløsning.
- 1. februar bliver jeg moster til en lille dreng. - Hvor jeg var med til fødselen.
- i april bliver Morten & jeg forlovet - Bryllups planlægningen går i gang.
- i juni bliver vi igen forældre denne gang til en Frk. Evigglad.
- Frk. Evigglad bliver døbt da hun er 2 måneder - Super fin fest.
- Ida bliver 3 år i oktober.
- i november havde vi vores polterabend.
- December d. 5. bliver vi gift.
- d. 8. december er min fødselsdag - 25 år!
- vi holder fælles fødselsdag d. 20. december - overraskende få kommer.
- d. 22. december blev Morten 26.
- d. 24. december jul i Haderslev. Super hyggeligt med lækker mad og gaver.
- d. 31. Nytår...

Dette bliver mit sidste indlæg i år. Derfor vil jeg lige fortælle hvad jeg skal lave til nytår. 

Min lille familie på 4, skal holde nytår nedenunder, hos min mor. Derudover kommer min søster også. Vi havde svært ved at finde ud af hvad vi skulle have at spise, så vi blev simpelthen enige om at dele maden op. Min søster får, forret, min mor får, hovedret og vi selv får dessert. Alle retter er hemmelige for hinanden, så jeg kan desværre ikke afsløre hvad vi laver til dessert. Men den er lækker, ikke noget jeg har prøvet at lave før, så jeg er meget spændt!! 
Udover dessert så skal jeg også lave kransekage, det har jeg prøvet 1 gang før, så nu må vi se om jeg kan gøre den spiselig. Ellers komme der lidt ekstra chokolade på :D ... 

Vi har sindssygt masser af nytårsgøjl tilovers fra sidste år, så det tager vi med. 

Jeg tænker vi bare skal have en hyggelig aften med lækker mad, måske lidt brætspil, champagne og kransekage. Ida har selvfølgelig fået sin egen FROST champagne. 



Jeg vil gerne lige fortælle om de gaver jeg fik til fødselsdag og jul. 

Fødselsdag:
Blomsterbergs sæt a 3 dråbeskål version II sølv
Kay Bojesen Zebra
Twilight - Liv og død
Gavekort til Only - 500 kr.
Gavekort til Hunkemøller - 350 kr.
Fælles fødselsdags gaver til Morten & jeg:
4 ænder som repræsentere vores familie
Gavekurv med øl og chokolade 

Jul:
Linse Kessler - Slap dog af
Gustav - Mit sande jeg
Hjemmelavet nøglering (fra Ida)

Fælles julegaver til Morten & jeg:
Billetter til Ørkenens Sønner
Digital fotoramme
Hjemmelavet bordskåne (fra Ida)
Weber bøfpresser
Notesbog med billede af Ida (fra Ida)

... og når jeg alligevel er i gang, så skriver jeg lige pigernes også. 

Sara:
Skildpadde med bolde
bObles skildpadden
Nattøj 
Stor sommerfugl rangle fra Lamaze
Musik bamse
Drikkedunk
Lille rangle
Aktivitetstrekant
Aktivitetsbord til autostol
Bondegårdsdyr
Musik telefon
Badelegetøj
Sutter

Ida:
500 Frost klistermærker
Bogen Frost
2 bøger med Frost
Legoslot fra Frost
6-1 spil fra Frost
Nattøj med Frost
Små bøger fra Frost
Dagbog fra Frost
3 Disney film
Modellervoks
H.C. Andersens Eventyr - bog med film.
Gavekort til Br
Klokkeblomst dukke 
Badebold 
Skæremad
Ice Cream maker
Badelegetøj

Puha, sikken en omgang :D 

- Jeg slutter af nu, men inden vil jeg lige ønske jer alle et rigtig dejligt nytår, tak for året der er gået, I er nogle fantastiske læsere. Pas på jer selv, og så ses vi næste år.



- Talks <3

Kommentarer

Populære opslag