GIVEAWAY!!



I forbindelse med min 25 års fødselsdag, samt mit bryllup - som alt foregår i december måned, har jeg valgt at holde en giveaway konkurrence! 

For at deltage i min konkurrence skal du gøre følgende: 
- Tryk 'synes godt om' på min facebook side Klar Parat Baby
- Skriv en kommentar til dette indlæg - husk e-mailadresse & husk at skrive hele dit navn, så jeg kan finde dig på facebook. 

2 små trin og du er med i lodtrækningen. 

Præmien vil bestå af nogle utrolig lækre produkter.
(indholdet bliver ikke afsløret, da den skal betragtes som en ekstra julegave)

Konkurrencen løber helt indtil d. 13. december kl. 12, så præmien kan nå at komme hjem til dig inden jul. 

1 vinder 1 kæmpe præmie. - whats not to like? ;-) 


- Konkurrencen er ikke sponsoreret. Kun personer bosat i Danmark kan deltage. 


Kommentarer

  1. Done og done :)
    Malene Grundall Skipper
    Malenes2006@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Yaaii, synes godt om 👏
    Glæder mig til at følge dig. ☺
    Håber og krydser fingre for jeg lige er den heldige vinder 👍✌👌
    Nett Eskildsen
    Netteskildsen@gmail.com 🌟 💃

    SvarSlet
  3. Yaaii, synes godt om 👏
    Glæder mig til at følge dig. ☺
    Håber og krydser fingre for jeg lige er den heldige vinder 👍✌👌
    Nett Eskildsen
    Netteskildsen@gmail.com 🌟 💃

    SvarSlet
  4. Yaaii, synes godt om 👏
    Glæder mig til at følge dig. ☺
    Håber og krydser fingre for jeg lige er den heldige vinder 👍✌👌
    Nett Eskildsen
    Netteskildsen@gmail.com 🌟 💃

    SvarSlet
  5. Det lyder så lækkert😊💕
    Rikke Lund
    rikke.lund@live.dk

    SvarSlet
  6. Betina Mortensen
    Betinamortensen1@gmail.com 😁😁😁

    SvarSlet
  7. Sådan, og tillykke med baby og forestående bryllup ☺
    Hilsen Zenna Zille Meyer
    Zenna@yfu.dk

    SvarSlet
  8. Tillykke med fødselsdagen og jeres forestående bryllup ❤️ Tine Zidoree - tzidoree@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Det lyder sørme lækkert! 😍😍
    Emilie Hjortlund
    Ehjortlund@gmail.con

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med det hele 😊
    Julie Søgaard Nielsen
    Julie.soegaard.eggeling@gmail.com

    SvarSlet
  11. Tillykke!
    Lyndsay McQuoid Jespersen
    Hugsnkisses1 @ Hotmail.com

    SvarSlet
  12. Hjerteligt tillykke med både fødselsdag og bryllup. Sikke en fantastisk julemåned det må blive for dig

    Heidi Hansen
    Zpiky@sol.dk

    SvarSlet
  13. Stort tillykke! God jul til jer :-)

    Annesophie Solvej Linde
    Annesophie_hansen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Carina Overgaard
    Cari2374@horsens-skoler.dk

    TILLYKKE ����������������
    Håber i får en god jul som mand og krone ��������

    SvarSlet
  15. Glæææædelig juuul og 1000 gange tillykke med både bryllup og fødselsdagen 🌲 Mit navn er Maiken elleby bøgeskov nielsen 😀
    Hav en fantastisk jul!!

    SvarSlet
  16. Mit navn er Emily la Cour,
    min gmail er emilylacour2@gmail.com
    Rigtig glædelig jul! <3

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag