For sådan er livet.

Baby prinsessen blev 3 mdr. i weekenden, og derfor var det tid til 3 mdrs. vaccinen i mandags. Hun tog det super flot! Hun kom med et lille vræl da hun fik stik nr. 2, men bagefter var hun i hopla igen og altid frkevigglad ;)

Der er sket nogle tid siden sidst.
Ida er startet i børnehave! Min lille tumlemus er nu en stor tumlemus. Hun elsker at være deroppe, så det er jo bare fantastisk! - De er også alle sammen super søde, så jeg er tryg ved at have min datter hos dem.
Hun er næsten blefri, bruger kun ble om natten og det er bare så flot! - Hun har faktisk været blefri siden juni, med få uheld. Hun er så begyndt at have et mega suttebehov igen, og jeg tænker det er fordi frkevigglad bruger sut. Men tænker at julemanden skal have dem til jul ;)

Samtale mellem Ida & mor: 
Mor: Du kan jo ønske dig modellervoks i fødselsdagsgave.. Hvad ønsker du dig mere??
Ida: Hmmm. BACON! .... og. HUNDELORT!
:D :D :D :D

Hendes fødselsdag er d. 30. oktober og hun glæder sig heeeelt vildt!

Sara blev døbt i sidste måned, og det hele gik så fint. Hun sov stortset hele tiden i kirken, vågnede kort op da hun skulle døbes. Festen gik også fint.
Vi havde valgt at holde en havefest, så vi hentede borde og tæpper så folk bare kunne smide sig på græsplænenen. Vi havde bagt boller og kage, og handlet pålæg, frugt og slik. Det var simpelthen et hit (: .. Vi fik også nogle rigtig lækre gaver som kan bruges længe! Bl.a. smykker, smykkeskrin, bObles, gavekort, bamser, maleri. (:

2 måneder gammel
Bryllupsplanlægningen går fantastisk! Alt er næsten klaret.
Konditor er booket, stylist er booket, 17 personer kommer indtil videre. og vi har faktisk styr på det hele. På lørdag tager vi til Tyskland og handler ALT drikkelse ind. Pigerne skal hjem til farmor, ellers er der nok ikke plads i bilen :D ...

Jeg vil slutte nu, vender snart tilbage ;)

Husk jeg har en GIVEAWAY igang, 
Følg linket her -> GIVEAWAY

- Talks <3



Kommentarer

Populære opslag